مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان مطرح کرد: دولتی‌ها بدون مشارکت مردم قادر به حل آسیب‌های اجتماعی نیستند

​مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: دولتی‌ها بدون مشارکت مردم قادر به حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نیستند.

لزوم تشکیل ستاد خیران اجتماعی در گلستان
به گزارش گلستان 24 ، عبدالرضا چراغعلی عصر امروز در بازدید از دفتر خبرگاری فارس استان گلستان اظهار کرد: نیاز است رسانه‌ها به ما کمک کنند تا نسبت به حل آسیب‌های اجتماعی که به کشور و استان ما ضرر می‌زند تلاش کنیم.
 

وی با اشاره به اینکه در موضوع آسیب‌های اجتماعی نیاز است تا اطلاع‌رسانی منطقی صورت گیرد، گفت: آمار طلاق نگران کننده است و با بیان این آمارها می‌توان به اعلام هشدارهای اجتماعی کمک کنیم تا جوانان با دقت نظر بیشتری نسبت به تشکیل خانواده اقدام کند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان در خصوص آمار زندانیان جرائم غیر عمد و تغییر رویکرد برخورد با مجرمان جرائم غیرعمد گفت: می‌توان با جایگزین کردن جرائم و افزایش فرهنگ‌سازی در بازگرداندن افراد مجرم غیرعمد و آسیب دیده اجتماعی به اجتماع و استفاده آنها در مشاغل مختلف، روند سالم‌سازی و کاهش جرائم دوباره برای مجرمان گذشته و افراد سالم امروز را افزایش دهیم.

چراغعلی بیان کرد: ما باید دستگیر خانواده‌هایی باشیم که آسیب‌های اجتماعی بر خانواده آنها خیمه زده است و حتی باید نگاه متمرکز و دقت بیشتری به خانواده‌هایی داشته باشیم که شاید به واسطه ارتکاب جرم یکی از اعضای خانواده، دیگر اعضاء در حوزه اشتغال و درآمد دچار مشکل شده‌اند.

وی افزود: ما به دنبال خیران اجتماعی هستیم و بتوانیم ستادی را شکل دهیم تا مردم در حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به دولت کمک کنند زیرا دولتی‌ها برای حل آسیب‌های اجتماعی بدون کمک مردم قادر به حل این آسیب‌ها نیستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان تصریح کرد: باید کمک کنیم تا نقش مردم در امدادرسانی‌های اجتماعی پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار