معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان عنوان کرد

​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: ناوگان حمل و نقل به ویژه در بخش مینی‌بوسرانی و کامیون بیش از پیش نیاز به نوسازی دارد تا بتوانند سالانه حدود 5/5 میلیون تن بار و قریب 5 میلیون نفر مسافر را در سطح استان جابه‌جا کنند.

ضروری بازسازی ناوگان حمل و نقل گلستان برای جابه‌جایی 5 میلیون مسافر
به گزارش گلستان 24 ، ایوب میرشاهی در جلسه کارشناسی کارگروه اسقاط و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان بیش از 7 هزار و 500 کامیون با عمر متوسط 15 سال، حدود 230 اتوبوس با عمر متوسط هشت سال، 613 سواری با عمر متوسط هشت سال و 927 مینی‌بوس با عمر متوسط 26 سال وجود دارد.

وی تصریح کرد: مهمترین موانع شناسایی شده در این جلسه، مسائل مربوط به بانک‌ها و شرایط سخت تضمین آنها بود که با حضور نمایندگان ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل و مرکز اسقاط گرگان و علی‌آبادکتول در محل سالن اجتماعات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به عنوان دبیر کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

موانع و مسائل موجود در نوسازی ناوگان فرسوده گلستان طی جلسه کارشناسی کارگروه اسقاط و از رده خارج کردن ناوگان فرسوده استان، شناسایی و به بحث و بررسی گذاشته شد.

پس از بررسی و تبادل نظرات مسائل مطروحه، در پایان مقرر شد موانع شناسایی شده و موانع موجود در مراکز اسقاط و موانعی که در مسیر نوسازی برای مالکان ناوگان وجود دارد، برای اخذ راهکارهای لازم به کارگروه استانی منتقل شود.
انتهای پیام/

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار