در پی قطعی آب در منطقه ترکمن صحرا؛

حدود 4 سال است که مشکل کمبود آب مشکلات زیادی را برای منطقه ترکمن صحرا به وجود آورده است و مردم این منطقه نیازمند توجه ی مسئولین برای رفع این مشکل هستند.

مردم از نبود آب در این مناطق رنج می برند/کمک رسانی بی وقفه سپاه به مردم

به گزارش گلستان24،در پی گزارش های مردمی متوجه شدی که آب رسانی به منطقه ترکمن صحرا از جمله سیمین شهر،گمیشان و روستا های اطراف به سختی صورت می گیرد و مردم این منطقه حدود 4 سال است که با این شکل دست و پنجه نرم می کنند.

یکی از ساکنین  این منطقه در  گفت وگو با خبرنگار گلستان 24 اظهار کرد: مردم گمیشان و منطقه ترکمن صحرا چندین سال است که از لحاظ تامین آب شرب در مزیقه هستند و این مشکل تمام منطقه ترکمن صحرا را در بر گرفته؛مسئولین باید نگاهی ویژه ای به این مناطق داشته باشند.
 

photo_2017-06-28_12-01-01

او ادامه داد:آب در این منطقه جیره بندی شده و مردم با مشکلات زیادی در این خصوص روبرو شده اند، زیراکه مردم برای تامین نیاز های روزمره خود نیاز مبرم به آّب شرب دارند.

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه در این روز هایی که ما در بی آبی هستیم ب کمک ما آمده است و به وسیله تانکر از روز پیشدر حال آب رسانی به مناطق محروم هستند که این روند کمک رسانی از حدود سه سال پیش شروع شده است.

photo_2017-06-28_12-01-16

در خصوص این مشکل آقای نجاتی مدیر مسئول آب فاضلاب روستانی شهرستان گمیشان به خبرنگار ما گفت: قطعی آب در این مناطق مربوط به روستاهای بالادستی است که به علت استفاده بیش از حد ساکنان این منطقه از آب می باشد.

وی تصریح کرد: شروع شدن فصل شالیکاری و همینطور گرمای تابستان باعث شده تا مصرف آب زیاد شود وچاهای آب ما در منطقه شموشک با بی آبی مواجه شود.

photo_2017-06-28_12-01-08

نجاتی افزود:مردم این منطقه دامدار هستند و مصرف آب زیادی دارند که این مورد هم یکی از علت های قطعی آب در این منطقه است،که باید با مساعدت خود مردم جبران شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان گمیشان با بیان این که آب به اندازه کافی و نیاز مردم به این مناطق پمپاژ می شود،اظهار کرد:قطعی فعلی آب به علت آمدن عید فطر می باشد! و نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار