نظری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گرگان:

نظری:ادامه همین مسیر مدیریتی در دانشگاه آزاد و برچیدن افراد متخلف از پست های مدیریتی می تواند راه پیشرفت دانشگاه آزاد را هموار تر کند.

دانشجویان باید بدانند چه بر سر شهریه های آنها آمده /برکناری میرزاده از بهترین تصمیمات دکتر ولایتی بوده است

به گزارش گلستان 24،دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور می باشد که از سال 90 تا الان چندین مدیر را به خود دیدهاست و در حال حاضر محمد نوریان بعد از  برکناری حمید میرزاده عهده دار سرپرستی دانشگاه آزاد می باشد.

دانشگاه آزاد به لحاظ مالی یکی از بزرگترین سازمان های مالی در کشور است، زیرا که تعداد زیادی از دانشجویان کشور عضو این دانشگاه هستند و شهریه های نسبتا بالایی نیز  پرداخت می کنند.

با این تفاصیل مدیریت در دانشگاه آزاد حرف اول را می زند زیرا که در نبود نظارت درست ممکن است فساد های مالی کلانی در این حوزه اتفاق بی افتد.که نمونه اش قرار است در چند روز آینده توسط دکتر ولایتی رسانه ای شود.

 در رابطه با تحولات فعلی دانشگاه آزاد اسلامی، یونس نظری دبیر شورای تبعین مواظع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:به طور حتم بنیادی ترین تغییر و تحولات دانشگاه آزاد را در همین چند ماهه اخیر شاهد بودیم که می توان گفت آثار این تغیرات به صورت وسیعی قابل رویت است.

او ادامه داد:دانشگاهی که در ظاهر قضیه با مشکلات عدیده ای در حوزه فرهنگی مواجه است در باطن نیز درگیر زد و بند هایی می باشد که بر ضوابط ترجیح داده می شود.

وی افزد:بعد از فوت مرحوم هاشمی و حکم تاریخی مقام معظم رهبری عده ای گمان می کردند که همه چیز یک شبه رو به روال خواهد افتاد،  اما آن چیزی که در دانشگاه آزاد نیاز بود و هست زدودن یک جریان منحرف و به اصطلاح اعتدالگرا می باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد با تاکید بر ادامه مسیرمدیرت فعلی دانشگاه تصریح کرد: این که عدهای  لب به نقد و شکایت از تغییر و تحولات دانشگاه آزاد می زنند جای تعجب ندارد چرا که وقتی راه های منفعت بسیار زیادشان بسته شده طبیعی است که بخواهند گله مند باشند.

وی ازعان کرد:موج تغیرات در سازمان مرکزی نوید روز هایی خوش را برای دانشگاه آزاد می دهد؛برکناری میرزاده رئیس معزول دانشگاه آزاد شاید یکی از بهترین اقدامات دکتر ولایتی در این مدت ازمدیریتش بود که این امر قابل تقدیر می باشد.

نظری ادامه داد:آن چیزی که در حال حاضر برای دانشگاه آزاد ضرورت دارد ادامه روند تغییر و تحول در دانشگاه می باشد و مشخصا شخص غیر انقلابی جایی در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی ندارد.

وی یادآور شد:شاید امروز ضروری ترین مسئله کنونی دانشگاه آزاد تحویل اسناد و مستندات مفاسد اقتصادی آن باشد که نشان دهد چه بر سر شهریه دانشجویان این دانشگاه در گذشته امده است، باید افرادی که مفسند و تخلف انجام داده اند مجازات شوند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار