معاون کمیته امداد گلستان مطرح کرد

معاون کمیته امداد استان گلستان گفت: ۱۰۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در میادین اصلی شهرستان‎ها، مراکز نیکوکاری و مساجد سراسر گلستان دایر است.

استقرار ۱۰۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان گلستان

به گزارش گلستان 24 ، به‌نقل از روابط عمومی کمیته امداد ‌استان گلستان، مهدی نظری اظهار داشت: برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با هدف تقویت و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه مساعد مشترک آحاد مردم به منظور رفع مشکلات معیشتی برگزار می‎شود که یکی از این برنامه‎ها، جمع آوری زکات فطریه است.

وی با بیان اینکه 1050 پایگاه ثابت و سیار در میادین اصلی شهرستانها، مراکز نیکوکاری و مصلی های سراسر استان در روز عید فطر دایر است،گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند با حضور در این پایگاه‌ها، زکات فطره خود را پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‎های مردمی کمیته امداد گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، 200 هزار پاکت فطریه بین مردم خیر و نوع دوست استان توزیع شده تا فطریه و کفاره خود را با قرار دادن داخل این پاکت‌ها به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند.

نظری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی فوری به نیازمندان گفت: به گونه‌ای برنامه ریزی شده تا زکات فطره پس از جمع آوری در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسد.

استقرار ۱۰۵۰ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در استان گلستان

وی با اشاره به اینکه گلستانی‎های نیکوکار جهت خدمات‌رسانی به مددجویان، با کمیته امداد همواره همکاری می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم استان سال گذشته بیش از 1 میلیارد و 750 میلیون تومان زکات فطره پرداخت کردند.

انتهای پیام/


منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار