رئیس پلیس راهور گلستان:

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: محور ناهارخوران بار ترافیکی سنگینی دارد بنابراین وضعیت دوربرگردان­ها باید ویژه بررسی شود.

بسیاری از تقاطع های گرگان غیراستاندارد است

به گزارش گلستان 24 ؛ سرهنگ ایوب شرافتی،اظهار کرد: بسیاری از دوربرگردان­ ها و تقاطع ­های گرگان غیراستاندار است و باید در صدد رفع آن برآییم.

شرافتی گفت: تنها راهی که دسترسی به ناهار خوران را به سهولت انجام می­ دهد بزرگراه شهید صیاد شیرازی است. در این مسیر باید دوربگردان ­های غیراستاندارد و ناایمن محدود شوند.

وی ادامه داد: دوربرگردان «یوترن­» جوابگوی سایر وسایل نقلیه باری نیز باید باشد. ماشین­ سنگین در این دوربگردان به سختی دور می ­زنند بنابراین مسئولان گفته­اند که این ماشین­ها در آن منطقه تردد نکنند شاید در ادامه این کار انجام شود.

تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع)

شرافتی بیان کرد: ما نباید از تفرجگاه ناهارخوران غافل شویم و باید اقدامات اصولی و خوبی انجام شود. باید افق­ های بلند مدتی باید در این باره در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: شرایط ترافیکی در زمان­ های گوناگون متغیر است. در ۴۸ ساعت تعطیلات عید فطر ترافیک بسیار سنگینی در بلوار ناهارخوران بود که من و همکارانم در آن منطقه مستقر شدیم. باید مشکلات ترافیکی در هسته شهر و این بلوار مطالعه و برطرف شود.

رئیس پلیس راهور استان گفت: خیابان آموزشگاه جنگل کمتر از ۶ متر است و درواقع کوچه تلقی می­ شود. تابلوهای توقف ممنوع را بعد از تأیید نهایی در آن منطقه نصب خواهیم کرد.
منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار