عضو شورای اسلامی شهر گرگان مطرح کرد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان به ناتوانی پلیس راهور گرگان در برخورد با مسافربران شخصی در این شهر خبر داد و گفت: در طرحی آزمایشی با دریافت وجه از تاکسی‌های گردشی، عده‌ای را به کمک پلیس فرستاده تا با مسافربران شخصی برخورد کنند که طرح موفقی بود.

ناتوانی پلیس راهور گرگان در برخورد با مسافربران شخصی

به گزارش گلستان 24 ، صفرعلی پایین‌محلی امشب در سیصد و هفتاد و نهمن جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص ساماندهی مسافربران شخصی اظهار کرد: در کمیسیون خدمات شهری با جدیت نسبت به ساماندهی و برخورد با مسافربران شخصی در سطح شهر گرگان اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه برخورد با مسافربران شخصی وظیفه پلیس راهور است، گفت: متاسفانه پلیس در این طرح موفق نبود و به صورت موقت و دو هفته طرحی آزمایشی اجرا شد که از هر تاکسی گردشی یک هزار تومان دریافت شد و به یک شرکت تعاونی این مبالغ تحویل شد تا افرادی به کمک پلیس راهور بیایند و مسافربران شخصی جریمه شوند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: در این طرح، این رانندگان هر کدام یک هزار تومان دادند و مشاهده کردند در روز درآمدشان بین 7 هزار تومان تا 10 هزار تومان تغییر کرد.

پایین‌محلی گفت: متاسفانه مواردی را داریم که افرادی از شهرها و حتی استان‌های دیگر در گرگان منزلی را اجاره کرده و مشغول به سمافربری می‌شوند.

وی تاکید کرد: این‌ها متاسفانه عوارض و مالیات نمی‌دهند و هیچ نظارتی هم بر آنها نمی‌شود و لازم است اقدامی موثر و مهم در این عرصه انجام شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار