عضو شورای اسلامی شهر کردکوی: جذب نیروهای مازاد، شهرداری کردکوی را با بحران مدیریتی مواجه کرد

​عضو شورای اسلامی شهر کردکوی بحران شهرداری کردکوی را در ازدیاد نیرو دانست و گفت: متأسفانه جذب نیروهای مازاد که به طور خودسرانه و بدون مجوز وارد شهرداری کردکوی شدند یکی از بحران‎هایی است که شهرداری کردکوی در بخش مدیریتی با آن مواجه است.

شهرداری کردکوی بالغ بر 5 میلیارد تومان بدهی دارد
به گزارش گلستان24، فرشته ترک اظهار کرد : بودجه سال 1395 شهرداری کردکوی 7 میلیارد و 250 میلیون تومان با بدهی بالغ بر 5 میلیارد تومان بود که به طور کامل محقق نشده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال‎جاری شهرداری کردکوی  8 میلیارد و 500 میلیون تومان با بدهی 5 میلیارد تومان است، افزود: هزینه جاری در بودجه امسال 60 درصد و هزینه عمرانی 40 درصد در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه با بدهی 5 میلیاردی شهرداری کردکوی، بحران مالی و ازدیاد نیروی انسانی تحقق بودجه امسال با مشکل مواجه می‎شود، یادآور شد: این مسائل شهرداری کردکوی را با مشکل مدیریتی مواجه خواهد کرد که شهرداری کردکوی برای رفع آن باید در هزینه‎های جاری صرفه‎جویی کند تا هزینه عمرانی افزایش یابد.

ترک اظهار کرد: انحراف بودجه سال 1396 شهرداری کردکوی به دلیل افزایش سرسام‎آور هزینه‎های جاری و پرسنلی مشهود بود، از این رو در کارگروه بودجه استان دچار ایراداتی شد که رفع اشکال ایرادات، ارسال آن را به صحن شورای اسلامی شهر کردکوی به تأخیر انداخته است.

وی بحران شهرداری کردکوی را در ازدیاد نیرو دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه جذب نیروهای مازاد که به طور خودسرانه و بدون مجوز وارد شهرداری کردکوی شدند یکی از بحران‎هایی است که شهرداری کردکوی در بخش مدیریتی با آن مواجه است.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه ازدیاد نیرو در شهرداری کردکوی موجب افزایش هزینه‎های جاری می‎شود، اذعان کرد: نیروهای شهرداری کردکوی بیش از چارت سازمانی است که متأسفانه هر روز نیروهای جدید وارد شهرداری می‎شوند.

ترک با بیان اینکه جذب نیروهای بدون مجوز مانع رفاه شهروندان می‎شود، بیان کرد: جذب نیروهای بدون مجوز در زمان شهرداران سابق کردکوی بوده است، از طرفی در حال حاضر با استخدام،  11 نفر از نیروهای شهرداری کردکوی که با ارتباطات فامیلی و ... وارد شهرداری کردکوی شده بودند ممانعت شده است.

وی با اشاره به شنیده‎هایی مبنی بر استخدام‎های سفارشی و فامیلی در شهرداری توسط برخی از اعضای شورای شهر کردکوی، گفت: طی مدت فعالیتم در شورای اسلامی شهر کردکوی هیچ‌گونه از بستگان سببی و نسبی بنده وارد شهرداری کردکوی نشدند و از این جهت مشکلی ندارم.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه استخدام یک نفر در شهرداری کردکوی اگرچه موجب شادی یک فرد می‎شود اما خیانت به یک شهر را به دنبال دارد، یادآور شد: سالانه 20 الی 25 میلیون تومان از سرانه‎ عمرانی یک شهر کاسته می‎شود تا حقوق یک نیروی مازاد در شهرداری پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار