حاشیه های جلسه شورای شهر گرگان :

حالا بعد از اتمام ساخت انتهای پل مفتح و عریض تر شدن پل ، شهردار گرگان به رستوران داران هشدار داده که ما ملک اضافی در شهر نداریم که پارکینگ رستورانها شود .

خط و نشان شهردار گرگان برای رستوران داران حاشیه پل مفتح / ملک اضافی نداریم پارکینگ شما کنیم + واکنش کلاتی

سیصد و هفتاد و دومین جلسه شورای شهر گرگان شامگاه گذشته با خروج ابراهیم جرجانی و از رسمیت افتادن تعداد افراد حاضر در جلسه  نیمه تمام ماند .

به گزارش گلستان 24، اما این جلسه حاشیه های جدی دیگری هم داشت که حضور حسین صادقلو شهردار گرگان و خط و نشان کشیدن برای رستوران داران اطراف میدان مفتح تا سه راهی زنگیان از آن جمله بود .

حاشیه های جلسه شورای شهر گرگان

البته در گذشته هم مشکلاتی بین اکبر جوجه و شهرداری گرگان وجود داشت اما در حال حاضر بعد از اتمام ساخت انتهای پل مفتح و عریض تر شدن پل ، حالا شهردار گرگان به رستوران داران هشدار داده که ما ملک اضافی در شهر نداریم که پارکینگ رستورانها شود .

این هشدار تقریبا شامل مجموعه های پذیرایی همچون اکبر جوجه ، چلوگوشت کریم ، جمشید جوجه ، سرمدی و ... می شود که در این سالها از قسمت پشتی بین جاده تا رستوران که مساحت زیادی را هم شامل می شد به عنوان پارکینگ استفاده می کردند .

حسین صادقلو در این باره می گوید : ما معبری از رستوران کم نمی‎کنیم و این معبر 10 متری که سرتاسر آن است با معبری که تا سه‎راهی زنگیان رفته بود و با توجه به اینکه انتهای پل مفتح را ساختیم این معبر که پارکینگ عمومی بود باز خواهد شد و می‎توانند در کنار معبر، ماشین پارک کنند.

وی به پارکینگ‎های رستوران‎های سه‎راهی زنگیان تا میدان مفتح اشاره کرد و گفت: اگر رستوران‎داران فکر می‎کنند معابر پارکینگ عمومی آنها است اشتباه می‎کنند، آن‌قدر ملک نداریم که رستوران‌داران آن را پارکینگ شخصی کنند.

همچنین حسین صادقلو اقدام شهردار سابق گرگان در دادن پارکینگ به رستوران داران را تخلف دانسته و اذعان کرد : شهردار سابق تخلف قانونی انجام داده که به رستوران‎داران اجازه دادند که از این معبر به عنوان پارکینگ شخصی استفاده کنند ، این طرح مصوبه شورای ترافیک استان را دارد و راهور با اجرای این پروژه مخالفت نکرد و راهنمایی و رانندکی با اصلاحاتی با انجام میدان که ارتباطی با این مسیر ندارد بحث‎ دارد.

وی افزود: نامه شهردار سابق و پلیس راهور موجود است و براساس  مصوبه قانونی این طرح انجام می‎شود و شهرداری به علت اینکه کار را به صورت قانونی انجام می‎دهد آن را به تعویق نمی‎اندازد.

اما علی کلاتی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان با گارد گرفتن درباره این موضوع گفت: 8 رستوران در آن مکان قرار دارد و با اجرای این طرح تعدادی از افراد بیکار می‎شود و این افراد دیداری با معاون هماهنگی امور عمرانی استان و  دادستان گلستان داشتند و براساس گفته آنها قرار است که همکاری با این رستوران‎ها انجام شود.

کلاتی تصریح کرد: این افراد امروز مقابل فرمانداری تجمع داشتند و به احتمال زیاد در روزهای آینده تجمعی نیز در مقابل شهرداری داشته باشند.

 

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان یادار شد: از طرفی رستوران‎داران بیان کردند که  از سوی راهور نامه‎ای ارائه شده که اجرای این طرح توجیه فنی ندارد و آنها نیز می‎گویند نامه مکتوبی دارند که از نظر فنی این طرح را رد کرده و گفتند در شورای ترافیک بحث شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار