مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان: فرماندهان جنگ نرم در سنگر دانشگاه نقش‎آفرین باشند

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: نسل جوان شناخت کافی از استکبار ندارد وظیفه اهالی فرهنگ در تمامی بسترها از جمله سینما، تئاتر، حوزه‎های علمیه و ... در تبیین و تحلیل ماهیت استکبار سنگین است.

ماهیت استکبار به جوانان شناسانده شود

به گزارش گلستان 24 ، حجت‎الاسلام علی نامدار عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: مسائلی که در منطقه آسیای غربی به آن برخورد می‎کنیم طراحی شده است و کشورهای غربی عامل آن هستند و توطئه‎های برنامه‎ریزی شده خود را به دقت اجرا می‎کنند ولی آنها غافل از قدرت بازدارنده امت اسلامی در زیر سایه ولایت هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از نقشه‎های استکبار جهانی نقش بر آب شده است، تصریح کرد: نسل جوان ما نسبت به این برنامه‎ها شناخت کافی ندارد و باید ماهیت استکبار به جوانان شناسانده شود.

* واقعیت باید به جوانان گفته شود/ اساتید دانشگاه فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران این جبهه هستند

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افزود: آنچه واقعیت است باید به جوانان گفته شود تا این نسل عزم خود را جزم کرده و برای احیای تمدنی که از دست رفته تلاش کند در این میان دانشگاه‎ها همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید دارند و آنها را افسران و فرماندهان جنگ نرم نامیدند باید به شکل جدی نقش‎آفرینی کنند.

نامدار از اساتید دانشگاه به عنوان فرماندهان جنگ نرم و از دانشجویان به عنوان افسران این جبهه با توجه به فرامین مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: فرماندهان جنگ نرم باید در این عرصه بسیار نقش‎آفرین باشند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید خودشان مطالعه کنند و اگر استاد در صدد شناساندن چهره استکبار به دانشجو تلاش نکند در حقیقت به اسلام، دانشجویان و ایران جفا کرده است و استاد باید به دنبال این مباحث باشد و استکبار را به دانشجویان بشناساند و بگوید که اکنون استکبار چه خطراتی برای جامعه دارد.

* ایران با رهبری امام خمینی(ره) توانست دکترین را بر دنیای سیاست تحمیل کند

مسئول نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی گرگان افزود: کشور ایران به عنوان یک کشور با بیشینه تمدن بزرگ است که با آمدن اسلام این تمدن به غنای فراوانی رسیده است و دانشمندان تراز اول این تمدن اکنون از دانشمندانی هستند که از نظر اعتقادی مسلمان بودند.

نامدار بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانست دکترین را بر دنیای سیاست تحمیل کند و این دکترین مردم‌سالاری دینی بوده است و این مزاحم اندیشه‌ی توسعه‌گرانه استکبار غرب بوده است و برای این موضوع نقشه کشیدند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورند و اثرات این نظام را خنثی کنند و در این راه از هیچ جنایاتی دریغ نکردند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار