مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان: اعزام 20 گروه جهادی برای محرومیت‎زدایی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان از شناسایی 40 پروژه محرومیت‎زدایی در این شهرستان خبر داد و بر رفع محرومیت‎ها از چهره این مناطق تاکید کرد.

40 پروژه محرومیت‎زدایی در گرگان شناسایی شد

به گزارش گلستان 24 ، سلمان گرزین اظهار کرد: در طرح هجرت 3 یک‎هزار و 200 دانش‎آموز در شهرستان گرگان از امروز 11 تیرماه تا پایان 20 شهریورماه جاری فعالیت‎های محرومیت‎زدایی را انجام می‎دهند.

وی فعالیت دانش‎آموزان جهادگر بسیجی را در130 عرصه عنوان و تصریح کرد: دانش‎آموزان در بهسازی و مرمت مدارس فعالیت می‎کنند همچنین نقاشی ساختمان، بهسازی سرویس بهداشتی و دیوار کشی از فعالیت‎های این جهادگران بسیجی در مناطق محروم و روستایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه 200 داوطلب بسیجی در اردوهای جهادی بکارگیری شدند از اعزام 20 گروه جهادی به مناطق محروم خبر داد.

گرزین بر لزوم تقویت و افزایش مهارت جوانان دانش‎آموز در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و این مهم را جزو ماموریت‎های بسیج برشمرد و افزود: اردوهای جهادی باعث غنی‎سازی اوقات فراغت دانش‎آموزان در ایام تعطیلات تابستان  نیز می‎شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و حس انسان‎دوستی از مهمترین اهداف طرح هجرت و اردوهای جهادی است، ابراز کرد: این طرح با همکاری دانش‎آموزان، آموزش و پرورش و حوزه‎های مقاومت بسیج دانش‎آموزی در شهرستان گرگان در حال برگزاری است.

گرزین از شناسایی 40 پروژه محرومیت‎زدایی در این شهرستان خبر داد و بر رفع محرومیت‎ها از چهره این مناطق تاکید کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان از پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان این بخش خبر داد و گفت: 213 متقاضی از تسهیلات این بخش بهره‎مند شدند.

گرزین با اشاره به اینکه اقتصادمقاومتی: تولید-اشتغال جزو مطالبات و تاکیدات مقام معظم رهبری است، بیان کرد: بسیج و سپاه در عرصه اقتصادمقاومتی بسترهای اشتغالزایی را برای بسیاری از جامعه و جوانان فراهم کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار