نماینده ولی فقیه در گلستان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به فعالیت‌های تکفیری‌ها در جهان اسلام گفت: همه علمای اسلام چه شیعه و چه سنی نباید ساکت بشینند و در هر شرایطی باید امت اسلامی وحدت خود را تقویت کند که وحدت امت اسلامی، جریان تکفیری را نابود می‌کند.

وحدت امت اسلامی جریان تکفیری را نابود می‌کند

به گزارش گلستان24،آیت الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در همایش پیامدهای تکفیر و مسئولیت علمای اسلام در باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس اظهار داشت: خداوند متعال امت اسلامی را به بهترین شکل معرفی کرده و مسئولیتی برای آنان مشخص کرده که همانا نجات بشریت است.

نماینده ولی فقیه

وی افزود: امروز ما مسلمانان باید با رفتار و اعمال و حرکت خود چهره نورانی اسلام را به همه بشریت نشان داده و اسلام واقعی را به دنیا معرفی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: درطول تاریخ مسئله تکفیر وجود داشته اما به شکل میدانی و جنایات امروزی بسیار کم بوده اما امروز این جریان در سراسر بلاد اسلامی جنایت می‌کند و جنایت آنان هیچ مرزی ندارد و متأسفانه با نام اسلام آنها را مرتکب می‌شوند.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: هر انسان هوشمندی می‌داند که این جریان‌ها از سوی شخص یا کشوری پشتیبانی و حمایت می‌شود.

وی اظهار کرد: یک متفکر آمریکایی در بررسی خود گفته بود که در آینده نزدیک مردم اروپا با اذان صبح از خواب بیدار می‌شوند و آنان از نفوذ و گسترش اسلام ترسیدند و به دنبال بردن آبروی اسلام در عالم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: این جریان به هر شکل و نحوی چه حمله به پیامبر گرامی اسلام، چه حمله به عقاید اسلامی، چه مرتکب شدن جنایت با نام اسلام، می‌خواهند مردم را از این دین فراری دهند و ما باید مراقب باشیم که امکان این اتفاق در حوزه داخلی نیز وجود دارد.

آیت الله نورمفیدی افزود: امروز علمای اسلام باید مراقب جوانان باشند و آنان را آگاه کنند تا جریان های تکفیری آنان را صید نکنند و همه تلاش کنیم و چهره نورانی اسلام را از اندیشه پلید تکفیری پاک کنیم.

وی تصریح کرد:همه علمای اسلام چه شیعه و چه سنی نباید ساکت بشینند و در هر شرایطی باید امت اسلامی وحدت خود را تقویت کند و همه باهم باید در مقابل این جریان بایستیم و آن را از اسلام خارج کنیم و شجاعانه فریاد بزنیم که این جریان از اسلام و مسلمانان نیستند و ترسی هم نداشته باشیم.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار