رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی:

رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی با بیان اینکه سقوط پاراگلایدر در آبشار «دوآب» کردکوی سه مصدوم بر جای گذاشت، گفت: جراحات مصدومان سطحی بوده و مشکلی ندارند.

سقوط پاراگلایدر در کردکوی 3 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش گلستان24،با اشاره به حادثه سقوط پاراگلایدر در آبشار «دوآب» کردکوی، اظهار کرد: این حادثه در ساعت 19 و 15 دقیقه امروز (14 تیرماه) به وقوع پیوست.
وی با بیان اینکه این حادثه در محدوده آبشار دوآب کردکوی رخ داده است، تصریح کرد: در اثر این حادثه سه چترباز به دلیل عدم کنترل هنگام فرود مصدوم شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر کردکوی بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع حادثه،  دو تیم عملیاتی امداد و نجات در کوهستان، دو دستگاه خودروی عملیاتی کمک‌دار و دو  سری ست کوهستان به محل حادثه اعزام شده و عملیات امدادرسانی به سه چترباز حادثه‌دیده را آغاز کردند.
کاظمی تصریح کرد: این حادثه در حالی رخ داد که پاراگلایدر سه نفره هنگام فرود، به دلیل عدم کنترل چتر به زمین برخورد می‌کند که در اثر این حادثه دو چترباز بر اثر جراحات سطحی به طور سرپایی درمان شدند و چترباز سوم نیز که بر روی درخت گرفتار شده بود توسط امدادگران رهاسازی شد.
وی بررسی و ارزیابی صحنه حادثه، ایجاد کارگاه نجات از ارتفاع جهت تخلیه رو به پایین، برپایی روشنایی اضطراری و درمان سرپایی مصدومان حادثه را از اقدامات انجام شده توسط نیروهای هلال احمر برشمرد و یادآور شد: جراحات مصدومان سطحی بوده و در حال حاضر مشکلی ندارند.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار