رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور:

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور، گلستان را در حوزه مبارزه با اعتیاد از استان‎های پیشرو و موفق دانست و گفت: با توجه به توانمندی سازمان‎های مردم نهاد و مراکز ترک اعتیاد تسهیلات و اعتبار مناسبی برای این حوزه به آنها تعلق می‎گیرد.

گلستان در مبارزه با اعتیاد از استان‎های موفق و پیشرو است

به گزارش گلستان 24 ، آیین افتتاح و بهره‎برداری از مجتمع پرورش قارچ و سردخانه موسسه ترک اعتیاد «شکوفه‎گران پاک‎اندیش» گلستان  با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی در آزادشهر برگزار شد.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در این مراسم، استان گلستان را در حوزه مبارزه با اعتیاد استانی پیشرو و موفق دانست و اظهار کرد: تسهیلات و اعتبار مناسبی برای این حوزه پیش‎بینی شده که بسته به توانمندی سازمان‎های مردم نهاد و مراکز ترک اعتیاد به آنها تعلق می‎گیرد تا در راستای اشتغالزایی معتادان رهایافته از اعتیاد گام‎های محکمی برداشته شود.

فرید براتی‎سده به اعتبار ۱۱۰ میلیون تومانی گلستان در حوزه آموزش، پیشگیری و درمان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت:  این میزان در سال‎جاری افزایش می‎یابد تا خدمات شایسته‎تری انجام و نتایج مطلوبی حاصل شود.

محمد شایسته، رئیس اداره بهزیستی شهرستان آزادشهر نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد روند بهبودی معتادان خودمعرف به خوبی انجام شود و افزود: سه مرکز ترک اعتیاد در بخش آقایان و یک مرکز ترک اعتیاد در بخش بانوان به صورت اقامتی میان‎مدت و دو مرکز ترک اعتیاد سرپایی در آزادشهر وجود دارد.

مدیرعامل مجتمع پرورش قارچ و سردخانه موسسه ترک اعتیاد «شکوفه‎گران پاک‎اندیش» نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‎های این مرکز در حوزه ترک اعتیاد، درمان و همچنین اشتغالزایی، اذعان کرد: دو مرکز در شهرستان‎های آزادشهر و کلاله داریم که تاکنون ۵ هزار نفر طی دوره‎های مختلف موفق به ترک شدند.

عباسعلی میرحسینی ابراز امیدواری کرد در سال‎جاری با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری که امسال را «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری کرده‎اند بتوانیم اعتیاد را که یکی از معضلات اصلی جامعه است در سایه کارآفرینی به حداقل برسانیم.

گفتنی است؛ مدیر کل بهزیستی استان گلستان، قائم مقام و مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان، جمعی از معاونان، فرماندار آزادشهر و بخشدار مرکزی آزادشهر از دیگر مهمانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار