معاون صنعت و تجارت گلستان:

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۱۰۰ نقطه در استان گلستان شناسایی شده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۲۰۰ انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

شرکت‌های پخش در استان گلستان ساماندهی و شناسنامه‌دار می‌شوند

به گزارش گلستان 24 ، درویش‌علی حسن‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سازمان صنعت و معدن و تجارت در 2 بخش در راه مبارزه با قاچاق کالا تلاش دارد که امسال بیشترین تمرکز خود را در امر پیشگیری قرار داده‌ایم.

وی افزود: با تلاش‎های انجام شده توانستیم نتایج خوبی را بدست آوریم که در حوزه دخانیات توانستیم میزان قاچاق کالا را کاهش دهیم و اجرای طرح ساماندهی فروشندگان عمده فروش و خرده فروش محصولات دخانی در استان گلستان را در دستور کار داریم.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های امسال سازمان صنعت، ساماندهی شرکت‌های پخش است که با همکاری نیروی انتظامی و دادگستری تلاش داریم این شرکت‌ها ساماندهی شده و شناسنامه‌دار شوند.

حسن‌زاده با اشاره به اجرای سامانه جامع انبارها در استان گفت: اجرای این طرح و طرح‌هایی مانند سامانه جامع تجارت، سامانه گمرک و سامانه ثبت سفارش سبب شده تا فرایند تولید کالا و واردات آن به صورت کامل رصد و قاچاق کالا کاهش یابد. در سامانه جامع انبارها و نگهداری کالا همه واحدهای تولیدی و توزیع مواد باید در این سامانه ثبت کنند وگرنه از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: تاکنون 18 هزار و 100 نقطه در استان گلستان شناسایی شده که از این تعداد 13 هزار و 200 انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده است.

شرکت‌های پخش در استان گلستان ساماندهی و شناسنامه‌دار می‌شوند

حسن‌زاده با اشاره به جایگاه چهارم یا پنجم گلستان در این سامانه گفت: ثبت اطلاعات در این سامانه سبب شفاف‎سازی تولید و واردات کالا در استان می‎شود و باید رسانه‎ها نیز در این امر کمک کنند تا واحدهای تولیدی و انبارها در سامانه ثبت‎نام کنند.

انتهای پیام/


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار