فرماندار کلاله:

فرماندار کلاله بر لزوم رفع کمبودهای فرودگاه این شهرستان و پیش‎بینی ردیف اعتباری در این زمینه تاکید کرد و گفت: راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است.

راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله نیازمند تامین اعتبار است

به گزارش گلستان 24 ؛ نصرت برزگر  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست امسال 2 میلیارد تومان برای فرودگاه شهرستان کلاله هزینه شد که لازم است بخشی از اعتبارات در ردیف مالی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اگر برای راه‎اندازی واحد سوخت‎رسان فرودگاه کلاله ردیف اعتباری در نظر گرفته نشود هیچ هزینه‎ای پاسخگوی آن نخواهد بود.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه دیوار تاریخی گرگان نیازمند توجه است، افزود: شهرستان کلاله پروژه‎های مانده تارخی بسیاری را در خود جای داده است که اگر در زمینه اعتباری مورد توجه قرار بگیرد بسیاری از عقب‎افتادگی‎های تاریخی منطقه برطرف خواهد شد.

برزگر از رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواست تا در زمینه اعتبارات به شهرستان کلاله توجه بیشتری کنند تا این متطقه به سمت توسعه‎یافتگی شتاب بگیرد.

*فرودگاه کلاله برای واگذاری به بخش خصوصی شرایط خوبی دارد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در این جلسه اظهار کرد: فرودگاه کلاله برای واگذاری به بخش خصوصی شرایط خوبی دارد و ترمینال صادراتی خوبی در زمینه گیاهان دارویی است.

حسین پیش‎قدم در خصوص سد نرماب بیان کرد: سال گذشته اعتبارات خوبی برای سد نرماب گرفته شد اگر سد نرماب راه‎اندازی شود 560 هزار نفر از جمعیت استان در حوزه کشاورزی می‎توانند از مزایای آن بهره‎مند شوند و برای آبرسانی به شرق استان در بخش آب شرب مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار