فرماندار ویژه گنبدکاووس:

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به حضور اهل سنت این شهرستان در همه صحنه‌های نیازمندی انقلاب، گفت: اهل سنت گنبدکاووس در وسط میدان دفاع از انقلاب هستند.

اهل سنت گنبدکاووس همیشه در وسط میدان دفاع از انقلاب هستند

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالقدیر کریمی شامگاه شنبه در نشست با معتمدین اهل سنت شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس با بیش از 350 هزار نفر جمعیت و 196 روستا یکی از بزرگ‌ترین، محوری‌ترین و البته تاثیرگذارترین شهرستان‌های استان است، اظهار کرد: گنبدکاووس با داشتن بیش از 145 کیلومتر مرز مشترک با همسایه شمالی کشور یکی از نقاط مرزی و به علت وسعت، پراکندگی جغرافیایی و تنوع قومی و مذهبی در کشور بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه افتخار ما در گنبدکاووس این است که در شهرستانی زندگی می‌کنیم که برادران اهل سنت و تشیع در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و به برکت انقلاب اسلامی در صمیمت و برادری با هم زندگی می کنند، افزود: این صلح، صفا و آرامش علاوه بر آموزه‌های دینی و نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی قطعا متاثر از رویکرد دولت تدبیر و امید در سالهای اخیر نیز هست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم گنبدکاووس به ویژه ترکمن‌ها در انتخابات اخیر با رای 74 درصدی به دولت تدبیر و امید نشان دادند که از دولت محترم حمایت خواهند کرد، ادامه داد: مردمان ترکمن و به طور کلی اهل سنت در منطقه ما نشان داده‌اند هرجا که ایران اسلامی نیاز به حضور این عزیزان در صحنه داشته است با عزت و افتخار در وسط میدان حاضر بوده‌اند.

کریمی با اشاره به اینکه امروز بابت اتحاد، همدلی و همزیستی بی‌نظیر مردم شهرستان گنبدکاووس خدا را شاکر هستیم، گفت: دولت تدبیر و امید از همان ابتدا سیاست خود را بر تعامل مثبت با اقوام و مذاهب و ایفای نقش همه اقوام در مدیریت کشور قرار داده است و همواره بر این تعامل افتخار کرده است.

وی در پایان  نقش علما، نخبگان و فرهیختگان اهل تسنن و تشیع را در برقراری صلح و صمیمیت در گنبدکاووس بسیار ارزشمند و اساسی دانست و تصریح کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان گنبدکاووس از همه این عزیزان به ویژه علما و روحانیون شیعه و سنی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار