از 28 تا 30 تیر؛

اردوی آموزشی،معرفتی و تشکیلاتی طلایه داران فردا ویژه مسئولین و اعضای هیئت مرکزی مدارس پسرانه استان گلستان از 28 تا 30 تیر برگزار می شود.

اردوی آموزشی و معرفتی طلایه داران فردا در استان گلستان برگزار می شود

به گزارش گلستان 24 ؛ اردوی آموزشی،معرفتی و تشکیلاتی طلایه داران فردا ویژه مسئولین و اعضای هیئت مرکزی مدارس پسرانه استان گلستان از 28 تا 30 تیر برگزار می شود.

گفتنی است آموزش اصول، مبانی و چیستی کار تشکیلاتی، آشنایی با اهداف، رسالت ها و ماموریت های اتحادیه، آشنایی با شرح وظایف و مهارت های لازم برای تصدی مسئولیت انجمن اسلامی مدرسه، آشنایی با ساختار و چارت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، آشنایی با برنامه های اتحادیه و مهارت برنامه ریزی یک ساله انجمن اسلامی مدرسه از دیگر اهداف پیش روی برگزاری این اردوها است.

photo_۲۰۱۷-۰۷-۱۶_۱۶-۲۰-۱۰

برنامه های معرفتی - معنوی، تشکیلاتی، آموزش مهارتی، ورزشی- تفریحی و علمی - درسی از محورهای اصلی این اردوی تشکیلاتی به شمار می رود.

شایان ذکر است، اردوی آموزشی- تشکیلاتی طلایه داران فردا هر ساله در فصل تابستان با هدف انسجام بین مسئولین انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان و آگاه سازی آن‌ها از مسئولیت خطیرشان در مدارس  در دو بخش خواهران و برادران برگزار می گردد.


انتهای خبر/

ارسال نظر

آخرین اخبار