نائب رئیس شورای شهر گرگان:

نائب رئیس شورای شهر گرگان گفت: درخواست اعضای شورای شهر گرگان از شهرداری این است که برخورد قهرآمیز ماموران سد معبر شهرداری گرگان با یکی از مغازه‌داران گرگانی پیگیری شود.

برخورد قهرآمیز ماموران سد معبر شهرداری گرگان با مغازه‌داران پیگیری شود

به گزارش گلستان24، مهران فدوی صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره انتشار فیلم درگیری ماموران شهرداری با یکی از مغازه‌داران اظهار داشت: اعضای شورای شهر در سیصد و هشتاد و سومین جلسه رسمی و علنی بر ضرورت پیگیری علت برخورد قهرآمیز ماموران سد معبر شهرداری با یکی از مغازه‎داران که فیلم این موضوع در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده، تاکید کردند.

وی افزود: این موضوع مورد اعتراض اعضای شورای شهر قرار گرفت و خواستار رسیدگی به این موضوع و ایجاد تدابیر لازم برای پیشگیری از موارد مشابه شدند.

نائب رئیس شورای شهر گرگان با بیان اینکه در این جلسه اعضای شورا بر ضرورت اجرای قانون و جلوگیری از ایجاد سد معبر براساس ضوابط و مقررات قانونی تاکید کردند، اظهار داشت: تعرض به شهروندان و اعمال خشونت علیه آنان خلاف مقررات است و نظارت بر این موضوع باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

نائب رئیس شورای شهر گرگان ادامه داد: اجرای قانون و جلوگیری از ایجاد سد معبر به منظور تامین رفاه شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری است.

فدوی اظهار کرد: اما انجام چنین رفتارهای خشونت‎آمیز و انتشار آن در فضاهای مجازی جایز نیست و این موضوع دور از شان شهروندان گرگانی است که مدیریت شهری را دچار خدشه می‎کند و برخورد قانونی با عوامل این موضوع باید در دستور کار قرار بگیرد.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار