من استاندار گلستان نمی شوم

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در باب حواشی اخیر برخی از سایت ها و کانال های خبری اصلاح طلبان در گلستان در باب استاندار شدن وی در دولت دوازدهم گفت: بنده استاندار دولت دوازدهم در گلستان نخواهم شد.

پایان جو سازی های اخیر کانال های خبری اصلاح طلبان در گلستان از سوی قوانلو

به گزارش گلستان24،"حسینقلی قوانلو" رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در حاشیه نشست خبری وی با اصحاب رسانه استان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در باب سهم خواهی اصلاح طلبان گلستانی از دولت دوازدهم و همچنین پیشنهاد استاندار شدن وی از سوی برخی از کانال های تلگرامی اصلاح طلبان استان گفت: بنده به هیچ عنوان استاندار گلستان نخواهم شد و تمامی اظهاراتی که در باب استاندار شدن من در دولت دوازدهم زده می شود تنها در حد گمانه زنی است که این کار را تنها چند کانال خبری انجام داده اند و من آنرا قبول ندارم.

* ما به دنبال سهم خواهی از دولت دوازدهم و استان گلستان نیستیم

وی افزود: ما به دنبال سهم خواهی از دولت دوازدهم و استان گلستان نیستیم بلکه به دنبال خروجی بر مبنای کار هستیم و معتقدیم مدیرانی که شایستگی خدمت به مردم را ندارند باید تغییر کنند.

"قوانلو" تصریح کرد: انتخاب گزینه استانداری با وزیر کشور است و نمیدانیم آیا وزیر کشور دولت یازدهم در دولت آینده حضور دارد یا خیر. این تصمیم با رئیس جمهور است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مبنای توسعه کشور است و ما نیز در همین راستا به دنبال سهم خواهی نیستیم.

* استاندار گلستان، یک مدیر بالقوه و کارآمد است

وی در پاسخ به این سوال که آیا از استاندار فعلی گلستان راضی هستید یا خیر و عملکرد ایشان را نسبت به استاندار خراسان شمالی که برخی از افراد اصلاح طلب در کانال های تلگرامی خود ایشان را به عنوان مدیر کارآمد تر از استاندار فعلی گلستان قوی تر میدانند، قبول دارید یا خیر، خاطر نشان کرد: استاندار فعلی استان گلستان، یک مدیر بالقوه است و این را در فعالیت های ایشان و ارتباط نزدیک وی با نماینده ولی فقیه در گلستان و همچنین فعالیت هایی که برای توسعه و آبادانی این استان برداشت، به عینه مشاهده کرد.

گفتنی است، در ماه های اخیر، برخی از افراد و چهره های اصلاح طلب پس از انتخابات ریاست جمهوری در گلستان، هجمه های فراوانی را علیه استاندار گلستان و معاونین وی در گلستان وارد کردند که این اقدام در خور شان استان گلستان نیست، به دنبال سهم خواهی از دولت دوازدهم و ایجاد نفاق برای استان و مدیرت کلان استان گلستان هستند.

منبع:کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار