واکنش مسئولان استانی چیست؛

در آستانه پایان دولت یازدهم و روی کار آمدن دولت دوازدهم؛ برخی از کانال های تلگرامی اصلاح طلبان گلستانی به عنوان سهم خواهی در انتخاب مدیران استانی در حال دخالت هستند که این نشان از ضعف بزرگ مسئولین استان است.

اصلاح طلبان تندرو گلستانی به دنبال سهم خواهی از دولت دوازدهم در تلگرام

انتخابات ریاست جمهوری دولت دوازدهم با همه شور و نشاطش در آستانه روی کار آمدن است و پرونده دولت یازدهم پس از گذشت چهار سال بسته خواهد شد.

به گزارش گلستان 24، با این حساب، قطعا مدیران نهاد های سراسر کشور از کابینه دولت گرفته تا استانداری ها و دستگاه های اجرایی، تغییرات بزرگی را در طی ماه های آینده شاهد خواهند بود.

اما در استان گلستان وضع به گونه ای دیگر در حال رقم خوردن است و میتوان با کمی جستجو در بین سایت ها و محافل خبری، به خصوص شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، میتوان دید چه بلبشوی سیاسی در آستانه روی کار آمدن دولت دوازدهم از سوی برخی از افراد مشاهده کرد.

در همین راستا، یکی از کانال های تلگرامی استان که وابسه به طیف اصلاح طلبان بوده و اراده ویژه ای به چهره های اصلاح طلب تندرو در استان داشته و زیر هزار نفر ممبر دارد، تحلیل های مختلفی در راستای تغییرات مدیران اجرایی استان را در طی ماه های اخیر کلید زده است و هم اکنون نیز موضوعی را که در دستور کار خود قرار داده است، تغیر عالی ترین مقام استان یعنی استاندار گلستان را آغاز کرده است.

23

این کانال تلگرامی، همانند سایر کانال های همسوی دیگر خود، با تحلیل های ابتدایی گونه خود، در صدد جلوه دادن عملکرد بسیار ضعیف و ناتوان استاندار فعلی استان گلستان یعنی جناب آقای " حسن صادقلو " را در دستور کار خود قرار داده است.

این کانال تلگرامی، در ماه های اخیر به شدت مدیرت عالی استان را مورد هجمه قرار داده و حتی با تحلیل های برخی از سایت های پر طرفدار استان گلستان که یل طولانی در امر اطلاع رسانی را دارد، مورد بی مهری و توهین قرار می دهد و این نشانه عدم انتقاد پذیری مدیران این کانال  خبری در استان است که هیچ وقت نمی خواهند این را بپذیرند که افراد و تحلیل گرانی هستند که میتوانند همانند آنها به چنین مسائلی ورود پیدا کنند اما به واسطه حرمتی که برای قلم خود دارند هیچ گاه در صدد تخریب شخصیتی در استان نبوده و نیستند. شاید انتقاد هایی داشته باشند اما همانند این افراد تند رو، چهره های استانی را مورد هجمه و بی مهری قرار نداده اند.

22

با این که تفکر برخی از مدیران رسانه ای استان، خلاف تفکر جبهه اصلاح طلبان و برخی از مدیران فعلی نهاد های استان است، اما هیچ گاه به طیف مقابل خود توهین نکرده و نخواهند کرد، چون این امر در مرام آنها نیست.

اما این روز ها برخی از افراد که در ماجرای انتخابات مجلس فکر کرده اند که با حمایت از نامزد مورد نظر خود که هم اکنون به عنوان نماینده مردم در مجلس است، میتواند با تحریک افکار عمومی در دولت دوازدهم سهم خواهی کند، اشتباه بزرگی را انجام داده است.

باید گفت برخی از مدیران اصلاح طلب استان گلستان کارهای خوبی نیز برای استان در دوره تصدی مدیریت خود انجام داده اند اما چرا اصلاح طلبان تند رو خواهان گشودن چشمان خود در برابر این عملکرد ها نیستند.

اما جای سوالی که برای مردم به وجود میآید این است که؛

* چرا یک کانال تلگرامی که زیر یک هزار نفر ممبر دارد در صدد القای تفکر مدیریتی خود در استان است؟

*آیا بزرگان استان گلستان، آنقدر پیر و فرتوط شده اند که یک کانال تلگرامی برای انتخاب عالی ترین مقام استان گلستان، شخصی را معرفی نماید. اگر اینطور است استان گلستان چه نیازی به بزرگان از طیف های مختلف سیاسی و مذهبی دارد؟

* چرا مسئولان استان در برابر این گونه رفتار های نابخردانه برخی از افراد تند رو که هم فکر و هم طیف حزب خود هم هستند، برخورد نمی کنند و موقعیت مدیریت استان را در عرصه های گوناگون زیر سوال می برند؟

* چرا متولیان امر، با توهین های مکرر برخی از افراد در کانال های تلگرامی علیه رسانه های انقلابی و پر طرفدار استان، که عباراتی نظیر " سایت های دلواپس" ، "سایت های مجهول الهویه"، "بی خردان" و از این دست الفاظ علیه رسانه های استان به کار میبرند برخورد نمی کنند؟ این در حالی است که در رسانه های خارجی چنین الفاضی از سوی رسانه های رقیب دیده هم نمی شود.

* همه رسانه های کشور های مختلف دنیا در مباحث کلان و ملی با یکدیگر متحد هستند اما اگر بخواهیم این موضوع را در سطح استان گلستان مشاهده کنیم این امر برعکس است و برخی از افرادی که حتی صاحب رسانه هم نیستند ولی با راه اندازی برخی از کانال های تلگرامی در صدد تصمیم گیری و پیاده سازی تفکر خود برای تصدی پست های مدیریتی استان هستند که این موضوع باید مورد بررسی مسئولان متولی امر استان قرار گرفته شود.

21

با ای حال امید است، مدیرانی که برای استان در دولت دوازدهم انتخاب می شوند، فردی عادل، انقلابی، ولایتمدار و جهاد گونه برای پیشرفت استان گلستان قدم بردارند و جایگاه واقعی استان گلستان را در بین سایر استان های دیگر، به نمایش بگذارد.

========================

گزارش و تحلیل: محسن عسگری

=======================

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار