رویدادی که سخنان محمود ربیعی در دیدار با رئیس جمهوررا نقض کرد، نشست اخیر اصلاح طلبان گلستانی در علی آباد بود که با استقبال سرد مردمی مواجه شد و حتی بسیاری از اصلاح طلبان سرشناس استانی ترجیح دادند به این جلسه نروند .

دلایل استقبال سرد نشست های سیاسی اصلاح طلبان از طرف مردم چیست؟

به گزارش گلستان 24، همزمان با سفر دکتر روحانی به استان گلستان ، محمود ربیعی مسئول ستاد میر حسین موسوی در سال 88 در دیدار نخبگان و ایثارگران با رئیس جمهور در مصلی گرگان عنوان کرده بود که گلستان مهد اصلاح طلبان است .

گرچه از سخن گفتن محمود ربیعی در جلسه نخبگان و ایثارگران انتقادات زیادی از سوی خانواده های شهدا و نخبگان صورت گرفت چون ربیعی نه نخبه بود و نه ایثارگر و بودند افرادی که صلاحیت بیشتری برای صحبت کردن و بیان دغدغه های اساسی نخبگان و ایثارگران را داشتند .

بعد از این سخنان بود که اصولگرایان استان به این سخنان محمود ربیعی واکنش نشان دادند و آن را غیر واقعی و یک توهم خواندند و اعلام کردند استان گلستان مهد مردان شهید پرور و ولایتمدار است .

اما رویدادی که سخنان محمود ربیعی را نقض کرد نشست اخیر اصلاح طلبان گلستانی در علی آباد بود که با استقبال سرد مردمی مواجه شد و حتی بسیاری از اصلاح طلبان سرشناس استانی ترجیح دادند به این جلسه نروند .

هر چند که مسئولین برگزاری این مراسم اعلام می کنند که این مراسم شهرستانی و در مختصات علی آباد کتول بوده ، اما تبلیغات قبل از مراسم در سایت های همسو با اصلاح طلبان این موضوع را نشان نمی دهد .

احتمالا محمود ربیعی و همفکرانش در طیف اصلاح طلبان که تا دو سه روز مانده به انتخابات نام روحانی را نمی بردند ولی الان سینه چاک و دست به دامن دولت تدبیر و امید شدند تا حیات مجددی بیابند ، به این نکته رسیده که سخنانش در پیشگاه دکتر روحانی در سفر اخیر به گلستان درست نبوده وگرنه اگر اینجا مهد و پایگاه اصلاح طلبان بود نشست علی آباد بایستی خیلی پررنگتر برگزار می شد.

به هر حال مردم از سیاست بازی و سیاسی کاری خسته شدند و مشکلات زیادی اعم ازگرانی ، تورم ، بیکاری و معضلات اجتماعی نظیر طلاق و اختلالات روانی ، جامعه را رنج می دهد و دیگر این حجم از سیاسی کاری جواب نمی دهد چه در قالب اصلاح طلبی و چه در قالب اصولگرایی سازمان یافته ، پس بهتر است این شخصیت ها با مروری به گذشته در صدد رفع موانع موجود میان مردم و خودشان بر آیند .

سایت سرونیوز که از طرف سیاوش بسطامی رابط جوان استاندار و همفکران جوانش هدایت می شود در عکسی که از این نشست انداخته ، براحتی نشان داده که با یک حساب سرانگشتی 50 نفر هم  در این جلسه نبودند ، البته می شود با احتساب دست اندارکاران ، خدمه و عوامل اجرایی ، تعداد را به 70 نفر هم رساند.

aliii01

گلستان ما

ارسال نظر

  • صابر
    1

    مردم کلا از کارهای سیاسی خسته شدند
    دلیل عمده اش هم ناامید شدن مردم از دولت تدبیر و امید است

آخرین اخبار