امام جمعه موقت گرگان گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران احیا نمازجمعه در سطح کشور یکی از برنامه های مهم حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) بود.

حجت الاسلام والمسلمین رسول رضایی: نماز جمعه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی به شمار می آید.

به گزارش گلستان24 ​،حجت الاسلام والمسلمین رسول رضایی، امام جمعه موقت گرگان، عصر روز گذشته (5 مرداد) در دیدار صمیمی خادمان نماز جمعه با آیت الله نورمفیدی، اظهار کرد: به دستور امام خمینی(رحمه الله علیه) اولین نمازجمعه به امامت آیت الله طالقانی در 5 مرداد سال 58 در تهران اقامه شد.

 

وی افزود: در 5 مرداد سال 67 عملیات مرصاد انجام شد که در این عملیات صدام  پنج هزار نفر از منافقین را با سلاح های مدرن برای تصرف تهران به سمت ایران حرکت داد و رزمندگان ما توانستند سه هزار نفر از آنان را به درک فرستادند.

 

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران دارای ثمرات بسیار فراوانی است، اظهارداشت: نماز جمعه یکی از ثمرات انقلاب اسلامی به شمار می آید.

 

وی تصریح کرد: احیای نمازجمعه در سطح کشور یکی از برنامه های مهم حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی در بیش از 900 شهر کشور نماز جمعه اقامه می شود.

 

امام جمعه موقت گرگان گفت: در حدیثی از امام صادق (علیه السلام) نقل شده است که اگر فردی سه جمعه بدون علت نمازجمعه را ترک کند خداوند او را جزو منافقین به شمار خواهد آورد.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار