معاون بهداشتی وزیر بهداشت:

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وجود 25 هزار کارشناس در عرصه سلامت خبر داد و گفت: برای 90 درصد مردم پرونده سلامت تشکیل شده است.

تشکیل پرونده سلامت برای 90 درصد مردم

به گزارش گلستان24 ​،علی‎اکبر سیاری صبح امروز در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت که در هتل شهاب گرگان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مراقبت از سلامت مردم باید جدی گرفته شود بر همین اساس پرونده سلامت تاکنون برای 90 درصد مردم تشکیل شده است.

وی تشکیل پرونده سلامت را در راستای جدلوگیری از مرگ زودرس خوان و تصریح کرد: تلاش داریم 90 درصد عوامل خطر را برگردانیم و نگذاریم که مرگ زودرس اتفاق افتاده و منجر به بیماری شود.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم ارتقاء شاخصه‎های بهداشت و سلامت تاکید کرد و گفت: در سطح کشور 30 هزار بهورز و 45 هزار کار کنان شهری فعالیت دارند.

سیاری با اشاره به اینکه قدرت تفکر یکی از نعمت‎های خداوند است، افزود: بدون اطلاعات نمی‎توان فکر کرد لذا قبل از هر کاری باید با استفاده از تجربه و تخصص اقدام کرد.

وی بیان کرد: در برخورد با مسئله باید ابتدا اطلاعات داشته باشیم دانشگاه و استاد وظیفه‎اش افزایش قدرت تفکر دانشجو است، باید تفکر خودمان را روی کاغذ آوریم، استفاده تجربه موفق دیگران نیز به ما در رسیدن به موفقیت کمک می‎کند.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وجود 25 هزار کارشناس در عرصه سلامت خبر داد و گفت: برای 90 درصد مردم پرونده سلامت تشکیل شده است.

سیاری ابراز کرد: باید 25 هزار نفر را وادار به فکر کردن کنیم، مسیر تفکر منطقی را باید به وجود آوریم تا به مراحل موفقیت دست پیدا کنیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار