نایب رییس هیات والیبال گرگان گفت: کادر فنی تیم ملی دختران نوجوان، 4 ورزشکار گلستانی را به نخستین اردوی انتخابی این تیم دعوت کرد.

مهسا بقائی، رویا فرخی، شبنم مقصودلو و هانیه هدایتی؛ گلستانی های دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش گلستان24؛‌ مرضیه ابراهیم زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو از نیمه دوم مرداد در کمپ تیم های ملی والیبال زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و ملی پوشان تمرینات سه روزه خود رازیر نظر مربیان برگزار می کنند.
وی بیان کرد: مهسا بقائی، رویا فرخی، شبنم مقصودلو و هانیه هدایتی؛ گلستانی های دعوت شده به اردو هستند که در کنار 102 والیبالیست دیگر تلاش می کنند شایستگی های خود را به مربیان ثابت کرده و در فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان قرار گیرند.
به گزارش ایرنا سومین دوره بازی های المپیک نوجوانان جهان سال آینده میلادی به میزبانی آرژانتین برگزار می شود.
نایب رییس هیات والیبال گرگان همچنین استعدادیابی را یکی از برنامه های هیات دانست و گفت: اولویت اصلی ما کشف استعدادهای جدید والیبال دختران استان است که با توجه به توانایی فراوان فنی موجود ، آینده روشنی هم برای این والیبالیست ها پیش بینی می شود. 
ابرهیم زاده افزود: والیبال رشته ای پرطرفدار در گلستان است و مطابق آمار بیش از 800 دختر در شهرهای استان این رشته را به صورت حرفه ای و برای رسیدن به رده های مختلف تیم های ملی دنبال می کنند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار