نماینده مردم شهرستان های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل کابینه قوی، راه رسیدن به توسعه پایدار و حل ریشه ای مشکلات کشور است.

سرانجام رساندن کارهای نیمه تمام و برآورده شدن انتظارات مردم از دولت جدید

به گزارش گلستان 24، نورمحمد تربتی نژاد روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رییس جمهوری طی هفته های گذشته در رایزنی با افراد توانمند، رسیدن به این هدف را پیگیری کرده و امیدواریم در نتیجه تشکیل کابینه قوی، شاهد رفع مشکلات و به خصوص تکمیل طرح های نیمه تمام در کشور باشیم.
وی بیان کرد: تشکیل کابینه ای قوی اقدامی در جهت به سرانجام رساندن کارهای نیمه تمام و برآورده شدن انتظارات مردم از دولت جدید است.
این نماینده مجلس به طرح های نیمه تمام گلستان نیز اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم در سفر استانی به گلستان، اجرای چندین طرح کوچک و بزرگ را مصوب کرد که بعضی اجرا و برخی همچون گردشگری جزیره آشوراده، راه گرگان - مشهد و منطقه آزاد تجاری اینچه برون هنوز به سرانجام نرسیده است. 
تربتی نژاد افزود: تحقق این وعده ها و تکمیل طرح ها در دولت دوازدهم به مطالبات عمومی و انتظار چندین ساله گلستانی ها در این خصوص پایان می دهد. 
به گزارش ایرنا مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه 14مرداد ماه با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و میهمانان خارجی در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. 
همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه حکم رئیس جمهوری را تنفیذ می کنند. 
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 از مجموع 41 میلیون و 220 هزار و 131 رای موفق به کسب 23 میلیون و 549 هزار و 616 رای (57 درصد) آرا شد و برای دومین بار به عنوان رییس جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار