امام جمعه گرگان:

مدیران خدمت خالصانه در دستور کار قرار دهند.

خدمت صادقانه سرلوحه مدیران

به گزارش گلستان 24 ؛ امام جمعه شهرستان گرگان در خطبه های نماز جمعه بر لزوم همت مسوولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران خدمت خالصانه در دستور کار قرار دهند.

آیت‎الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به اینکه خدمت به مردم جزو بهترین عبادات است، تصریح کرد: مسوولان وظیفه دارند در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدواریم تلاش دولت دوازدهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای انتخاب وزرای دولت با کار کارشناسی و دقت نظر به انتخاب دولتی قدرتمند و شایسته منجر شود.

آیت‌الله نورمفیدی انتقاد غیرمنصفانه و همراه با بغض و حب را در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ندانست و گفت: نقدهایی که طرح می شود باید منصفانه و به دور از حب و بغض باشد تا نتیجه آن به سود و توسعه کشور شود.

وی همچنین با اشاره به بررسی صلاحیت وزرا در مجلس ادامه داد: امیدواریم تلاش نمایندگان منجر به انتخاب انسان‌های شایسته، توانمند، دلسوز به عنوان اعضای کابینه دوازدهم شود تا در رفع معضلات و مشکلات کشور کمک کند.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: در شرایط کنونی حل مشکلات اشتغال، رفع رکود و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار مطالبه اصلی مردم است که برای رسیدن به این مهم باید توان تولید داخلی طبق فرمایش مقام معظم رهبری افزایش یابد.

آیت الله نورمفیدی توانمندسازی و رفع مشکلات کشاورزان را یکی از اولویت‌ها استان دانست و تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و افزایش راندمان تولیدات کشاورزان به روز کردن دانش، ماشین‌آلات و ظرفیت این بخش است که بهره‌مندی هر چه بیشتر کشاورزان از دانش روز باعث می‌شود که کیفیت و کمیت تولیدات کشاورزی افزایش می‌یابد.

وی گفت: در حال حاضر کشاورزی ما براساس دانش و علم روز نیست، باید یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم در این دوره تاکید بر این مهم و برطرف کردن معضلات اقتصادی باشد.

انتهای پیام / ا


منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار