سمیه کر اولین بانوی منتخب شورای شهرگمیش تپه می گوید باید شهرداری را برای شهر انتخاب کنیم که واقف به مشکلات شهر باشد و توانمند بوده و بتواند راهکارهای خوب برای پیشرفت شهر ارائه کند.

گفتگویی با سمیه کر، اولین بانوی راه یافته به شورای شهر گمیش تپه

به گزارش گلستان 24، سمیه کر اولین بانوی راه یافته به شورای شهر گمیش تپه است ، خالی از لطف ندیدیم  که گفتگویی کوتاه با وی داشته باشیم تا از اهداف و برنامه هایش بهر بدانیم و با او بیشتر آشنا شویم .

سمیه کر

1) لطفا در ابتدا خودتان را برای کاربران ما معرفی کنید؟

سمیه کر هستم دارای مدرک کارشناسی جغرافیای شهری ( برنامه ریزی شهری) و مدیر شرکت آبزی گلستان  هستم.

2) چه شد که تصمیم گرفتید کاندید شورای شهر شوید؟

وقتی مشکلات شهرم را دیدم و وقتی می دیدم کارشناسی ساخت و ساز شهرم مناسبب نیست تصمیم گرفتم کاندید شوم 

علت مهم دیگر هم مشکلات بانوان شهرم بود ، به نظر من مشکلات زنان جامعه زیاد است و تا به حال به درستی به ان پرداخت نشده مثل مشکلات آموزشی ، ورزشی و شغلی و.. من در واقع با هدف خدمت به بانوان شهرم هم کاندید شدم

و تصمیم دارم در حد توان مشکل ات بانوان هر را هموار کنم.

بزگترین حامی شما چه کسی بود؟

بزرگترین حامی من خداوند بود و لطف خدا شامل حال من شد و موفق شدم و بعد از خدا همسرم بزرگترین مشوق من بود خیلی ها به شوهرم می گفتند امکان ندارد یک زن بتواند عضو شورای شهر بشود و تا حالا سابقه نداشته ولی شوهرم همه جوره حامی من بود و تشویقم کرد بمانم 

چطور توانستید اعتماد مردم را جلب کنید؟

من خانه به خانه با مردم حرف زدم و از اهدافم گفتم و برنامه های خودم را توضیح دادم در گروههایی که عضو بودم هم همینطور خودم و برنامه هام را معرفی کردم و مردم هم لطف داشتند و به من اعتماد کردند .

مهنرین اهداف تان  به عنوان یک عضو شورای شهر چیست؟

رسیدگی به وضعیت شهر ؛ خصوصا آسفالت معابر و خیابانها و توجه به زیبا سازی شهر و فضای سبز در گمیش تپه و مهمتر از همه چیز انتخاب یک شهردار کارآمد و دلسوز که از متن مردم شهر باشد و به مشکلات کاملا واقف باشد و بتواند برنامه های درستی برای بهبود شهر ارائه کند.

حرف آخر؟

از مردم عزیز شهرم میخواهم همانطور که به ما اعضای شورای شهر اعتماد کردند و مارا انتخاب کردند باز هم مارا حمایت کنند و با انتقادهای سازنده  راهنمای ما باشند و پیگیر  مشکلات و مسائل شهر باشند و احساس مسئولیت در قبال گمیش تپه داشته باشند و ما را بیش از پیش حمایت کنند تا بتوانیم خدمت گزاران خوبی برای مردم باشیم .

ارسال نظر

آخرین اخبار