مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی:

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی گفت: در حالی که عده‎ای از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با یک زن عکس سلفی گرفتند و عزت ایران را زیرسوال بردند شهید حججی با سَر دادن عزت را به کشور بازگرداند.

شهید حججی با سَر دادن، عزت ایران را که توسط نمایندگان سلفی‎بگیر زیرسؤال رفته بود به کشور بازگرداند

به گزارش گلستان 24 ، حجت‎الاسلام علی رضایی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محسن حججی» که در زینبیه «ولاغوز» برگزار شد، اظهار کرد: شهید حججی حاصل یک تربیت خانوادگی صحیح بود و در صورتی که چنین خانواده‎ای در جامعه ترویج شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

*اوج تربیت خانوادگی شهادت است/ شهید حججی سرشار از اخلاص بود

وی با بیان اینکه شهید حججی سرشار از اخلاص بود، گفت: این شهید بزرگوار تقوای عجیبی داشت، به محرومان رسیدگی می‎کرد و اهل کارهای خیر بود.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه شهید حججی موقع رفتن می‎دانست که شهید می‎شود، بیان کرد: او آنقدر باتقوا و بااخلاص بود که با شهادتش جامعه و تمام رسانه‎های دنیا را مبهوت کرد.

رضایی با بیان اینکه اوج تربیت خانوادگی، مقام شهادت است، تصریح کرد: پدر شهید حججی از اینکه پسرش به آرزویش رسید از امام رضا (ع) تشکر می‎کند و یا همسرش می‎گوید مشوق اصلی شهید برای دفاع از حرم بوده است، در واقع این به معنای آن است که شهید حججی حاصل تربیت صحیح خانواده‎اش بود.

وی با بیان اینکه شهید حججی موجب اتحاد و همبستگی ملت شد، یادآور شد: در حالی که عده‎ای از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی با یک زن عکس سلفی گرفتند و عزت ایران را زیرسوال بردند شهید حججی با سَر دادن عزت را به کشور بازگرداند.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه شهید حججی الگوی تمام هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم شد، خاطرنشان کرد: رفتار شهید حججی هنگام اسارت طوری بود که دشمن را ذلیل کرده بود.

*متأسفانه امروزه خودآرایی زنان برای غیر همسر افزایش یافته است

رضایی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به راهکارهای تحکیم بنیان خانواده، توضیح داد: مردان و زنان با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند، از این رو زن و مرد با مدارا در زندگی می‎توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند.

 

وی با بیان اینکه آزار دادن همسر با زبان و رفتار و کردار، عصبانی کردن، ناسپاسی کردن، منت نهادن، ناسزایی‎گویی و خودآرایی برای غیر از همسر از آسیب‎هایی است که در صورت انجام  آنها توسط زن یا مرد به زندگی آسیب می‎زند، ابراز کرد: متأسفانه در جامعه امروز خودآرایی زنان برای غیر همسر افزایش یافته است.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه زبان مسأله مهمی است و راز محبوبیت افراد حفظ و کنترل زبان است، افزود: هر بانویی که زبان خود را حفظ کند، می‎تواند فرزندان صالح تربیت کند و همسرش را از خود راضی نگه دارد.

رضایی با بیان اینکه برای کنترل زبان و درست سخن گفتن در منزل و جامعه باید تمرین کنیم، گفت: یکی از معجزات داخل منزل حفظ زبان و گفتار نیک است در واقع افراد باید با تمرین، نیکو سخن گفتن با اعضای خانواده را یاد بگیرند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار