رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان از فعالیت دو هزار مدرس در ۱۹ مرکز آموزشی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶ هزار و ۸۰۴ دانشجو در مراکز آموزشی استان تحصیل می کنند.

تحصیل ۶ هزار و ۸۰۴ دانشجو در مراکز آموزشی استان

به گزارش گلستان 24؛امیراحمد دهقانی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: رسانه‎ها در ترویج فرهنگ مهارت در جامعه و خانواده‎ ها نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی با بیان اینکه به نقش رسانه اعتقاد و اطمینان دارم و به عنوان بازوان توانمند دانشگاه علمی کاربردی می‎دانم، از اهالی رسانه خواست تا پیشنهادات خود را برای برداشتن گام های بلند جهت توسعه استان به این دانشگاه ارائه دهند.

 

دهقانی با اشاره به اینکه 6 هزار و 804 دانشجو در 19 مرکز آموزشی استان تحصیل و حدود 2 هزار مدرس در استان فعالیت می کنند، افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در چهار گروه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی دانشجو پذیرش می‎کند.

 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان اظهارداشت: 149 رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می‎شود و 14 رشته نیز جدید اضافه شده است.

 

وی در ادامه از راه‎ اندازی کلینیک مشاوره شغلی در استان خبر داد و گفت: این کلینیک با هدف ایجاد اشتغال پایدار در استان راه‎اندازی می‎شود.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار