رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان:

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از انجام ۷۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری و رسیدن رتبه صنعتی استان از ۲۶ به ۱۸ در چهار سال گذشته خبر داد.

۷۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در گلستان انجام شد

به گزارش گلستان 24 ؛ حسینقلی قوانلو صبح سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در چهار سال گذشته ۴۰۲ واحد صنعتی در گلستان پروانه بهره برداری دریافت کردند.

وی از انجام ۷۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی در چهار سال گذشته خبر داد و افزود: با این میزان سرمایه گذاری چهار هزار و ۹۰۰ شغل در استان ایجاد شد.

رییس صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در هفته دولت امسال هم ۲۲ طرح صنعتی با سرمایه گذاری ۵۶ میلیارد تومان آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه های صنعتی برای ۳۶۷ نفر اشتغال ایجاد شد، اضافه کرد: همچنین سال گذشته ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد.

قوانلو تصریح کرد: ۴۷۰ میلیارد تومان از این تسهیلات با مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان پرداخت شده است.

پرداخت ۳۲۷ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد

حسینقلی قوانلو صنعت معدن گلستان

وی از تصویب پرداخت ۳۲۷ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۳۸ واحد تولیدی و صنعتی در سال ۹۶ خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات به این واحدها مصوب شده و به بانک های استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه گلستان سال گذشته رتبه هفتم کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص داد، گفت: گلستان با پرداخت ۲۰ درصدی، رتبه نخست پرداخت تسهیلات نسبت به کل واحدهای تولیدی را به خود اختصاص داده است.

به گفته قوانلو امسال ۹۷۰ هزار شغل در کشور ایجاد می شود و سهم گلستان ۲۰ هزار شغل است که ایجاد حدود ۵۰ درصد آن بر عهده صنعت، معدن و تجارت استان نهاده شده است.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار