مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان:

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان گفت: یک میلیون و 330 هزار نفر از استان گلستان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

یک میلیون و 330 هزار گلستانی بیمه سلامت شدند

به گزارش گلستان24؛ سیدمحمد حسینی امشب در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: تا پایان مهرماه امسال 9 میلیون نفر در کشور زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و این رقم در استان گلستان یک میلیون و 330 هزار نفر برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه 244 هزار نفر در گنبدکاووس زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، تصریح کرد: 180 هزار نفر از روستائیان نیز زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه بیش از یک‎هزار اقلام دارویی در دولت تدبیر و امید اضافه شده است، افزود: بیمه سلامت یکی از طرح‎های خوب دولت یازدهم بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه از احداث سالن‎های چندمنظوره برادران برای برگزاری آزمون‎های فنی و حرفه‎ای در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت علم و دانش و اختراعات جدید نیاز به آموزش یک ضرورت اساسی است توسعه تجهیزات فنی و حرفه‎ای نیازمند تخصیص اعتبار است.

حمیدی با بیان اینکه کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان گنبدکاووس باید دائر شود، ابراز داشت: شعبه تامین اجتماعی دارای ساختمان قدیمی است که باید مبادرت به ایجاد ساختمان جدید کرد امیدواریم تا دهه‎فجر پارت COD بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس به بهره‎برداری برسد.

وی افزود: مجموعه ورزشی کارگران این شهرستان نیمه‎کاره است که استعداد خوبی برای تکمیل دارد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار