غیبت چند ماهه نماینده مجلس

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس درباره غیبت چند ماهه خود در مجلس شورای اسلامی و مجامع مختلف توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات نماینده مجلس درباره غیبت چند ماهه‎اش در مجلس شورای اسلامی و مجامع مختلف
به گزارش گلستان 24 ؛ رامین نورقلی‎پور صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، با تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد: در مدتی که به‎عنوان نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم با همکاری دستگاه‎های مختلف اجرایی در سطح ملی و استانی و همکاری مجمع نمایندگان استان گلستان اقدامات مناسبی صورت گرفته است که بخشی به نتیجه رسیده و بخشی نیز در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جسمانی خاصی که بر اثر بیماری در مدت دو ماه گذشته تاکنون داشتم از حضور در مجلس شورای اسلامی و سایر مجامع باز ماندم و توان حضور در محیط‎های کاری، مجامع مختلف به‎ویژه حوزه انتخابیه را از دست دادم.

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر با تلاش تیم پزشکی شرایط جسمی بنده خوب است و توان حرکتی‎ام را به طور کامل به دست آوردم و امیدوارم در نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در دوم مهرماه حضور یابم و همچون گذشته با انرژی و توان کافی پیگیر امور مختلف ملی، سیاست‎گذاری‎های کلان و مشکلات و امور مردم باشم.

نورقلی‎پور متذکر شد: در این مدتی که در بستر بیماری بودم بخشی از کارها توسط تیم مشاوران بنده انجام می‎شد و بخشی دیگر از کارها بر عهده مجمع نمایندگان استان بود که این همکاری و مشارکت آنها جای قدردانی دارد.

وی در پایان از رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برخی از وزرا، ائمه جمعه و جماعات، استاندار گلستان، مدیران کل دستگاه‎های اجرایی، تعدادی از فرمانداران استان، مردم و سایر افرادی که در مدت بیماری جویای احوال وی بودند قدردانی کرد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار