مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برنامه‌های هفته تعاون سال 1396 در استان گلستان را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های هفته تعاون سال 1396 در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: برنامه‎های هفته تعاون از 11 شهریور آغاز و تا 17 شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روز اول با عنوان «تعاون و توسعه منطقه ای و روستایی» نام گذاری شده، تصریح کرد: حضور در برنامه تلوزیونی، نشست مدیران تعاونی‌های شهرستان ها با فرمانداران، افتتاحیه مسابقات فوتسال جام هفته تعاون و برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع تعاون از برنامه‌های اولین روز هفته تعاون در استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به اینکه دومین روز از هفته تعاون به عنوان «تعاون و اشتغال بانوان» نام گرفته است، افزود: در این روز برنامه‎هایی نظیر نمایشگاه مشاغل خانگی و توانمندی‎های بانوان، برگزاری همایش با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، بازدید ترویجی کارآموزان فنی و حرفه‎ای و روسای ادارات از تعاونی‎های برتر پیش‎بینی شده است.

مازندرانی «تعاون، اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال» را عنوان سومین روز از هفته تعاون اعلام کرد و گفت: در این روز برگزاری نمایشگاه تولیدات شرکت‎های تعاونی صنایع دستی و برگزاری همایش و تعاون روستا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به برنامه های چهارمین روز از هفته تعاون که به نام «تعاون، گسترش مشاغل خرد و خانگی» نامگذاری شده، گفت: برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر و دیدار تعاون‌گران برتر، اتحادیه‌ها، مجمع نمایندگان و دبیر اتاق تعاون با استاندار از برنامه‌های این روز است.

مازندرانی ادامه داد: افتتاح متمرکز طرح‌های تعاون استان در کلاله، برگزاری همایش تعاون توسعه کارآفرینی و اشتغال  و دیدار تعاون‌گران برتر، اتحادیه ها، مجمع نمایندگان و دبیر اتاق تعاون با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان از برنامه‌های پنجمین روز هفته تعاون با نام «تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال» است.

مازندرانی با بیان اینکه ششمین روز هفته تعاون «تعاون، توسعه بازار و صادرات» نامگذاری شده است، افزود: در این روز نشست بانوان تعاونگر با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‎شود افتتاح متمرکز طرح‎های تعاونی در شهرستان علی‎آبادکتول نیز جزو برنامه‎های این هفته است.

وی در پایان گفت: رژه تعاونی‌های حمل و نقل تاکسیرانی در سطح استان و حضور مدیران، کارکنان و تعاونگران در نماز جمعه در سطح استان از برنامه‌های جمعه 17 شهریور ماه و آخرین روز هفته تعاون که با عنوان «تعاون و ترویج کار جمعی» نامگذاری شده، است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار