مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: غفلت از شناخت حضرت علی (ع) خسارتی جبران‌ناپذیر است.

عید غدیر، عید تسلیم خدا و پیامبر خدا بودن است

به گزارش گلستان24،حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تبریک عید غدیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عید غدیر عید ولایت، عید امامت، امتحان الهی و عید تسلیم خدا و پیامبر خدا بودن است.

وی افزود: در عید قربان و غدیر انسان بر نفس خود غلبه می‌کند و انسان‌هایی که مسلط به نفس خود شدند برنده و سربلند و آنان که تسلیم نفس خود شده‌اند بازنده هستند.

عید غدیر متعلق به تمام بشریت است

حجت‌الاسلام ولی نژاد اظهار کرد: غدیر عید الله‌اکبر بوده و متعلق به شیعه نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان و همه بشریت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با انتقاد به اینکه به بشریت اجازه داده نشد که به‌درستی حضرت علی (ع) را بشناسد، تصریح کرد: هرکسی حضرت علی (ع) را شناخت به عمق اقیانوس دانش راه پیدا کرد و هر کس که حضرت علی (ع) را نشناخت خسرانش قابل جبران نیست.

حجت‌الاسلام ولی نژاد گفت: بشر اگر می‌توانست به‌درستی حضرت علی (ع) را بشناسد به درجات عالیه دست می‌یافت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه تنها پیامبر (ص)، حضرت زهرا (س) و برخی خواص امام علی (ع) را به‌درستی شناختند، گفت: بشر از غفلت و عدم شناخت حضرت علی (ع) متضرر و یقیناً این خسران قابل جبران نخواهد بود.

حجت‌الاسلام ولی نژاد افزود: تاریخ به‌درستی توان معرفی حضرت علی (ع) را نداشت و باید اعتراف کرد که هیچ مورخی توان معرفی ابعاد وجودی حضرت علی (ع) را پیدا نکرده است و هر کس با توجه به ظرفیت خود به بخشی از ظرفیت حضرت پرداخت و از بقیه قابلیت‌ها محروم ماند.

وی اظهار کرد: اقبال لاهوری در خصوص شخصیت حضرت علی (ع) می گوید که من در تعجبم چرا حضرت علی (ع) زودتر از زمان خودش متولد و زودتر از خودش از دنیا رفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار