مدیرکل امور روستایی استان گلستان:

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: دولت به دنبال این است که در ۵ هزار روستای کشور تحول اقتصادی ایجاد کند و سهم استان گلستان از این تعداد روستا ۱۱۹ روستا است.

طرح تحول اقتصادی در ۱۱۹ روستای استان گلستان اجرا می‌شود‌

به گزارش گلستان24؛ علی نصیبی عصر امروز در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان اظهار داشت: این طرح تحول خوبی در روستاهای استان گلستان ایجاد می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته نیز آستان قدس چنین طرحی در دستور کار داشت و نیاز است نقاط مشترک استفاده شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان یادآور شد: دولت به دنبال این است که در 5 هزار روستای کشور تحول اقتصادی ایجاد کند و سهم استان گلستان از این تعداد روستا 119 روستا است.

نصیبی به نقش مدیران جوامع محلی در اجرای طرح پیشرفت و آبادانی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه دهیاران واسطه و رابط بین مردم و دولت هستند باید به جایگاه دهیاران توجه شود.

وی افزود: مسائل فرهنگی روستا، ایجاد اشتغال و توسعه تولیدات روستا را مورد توجه قرار دادیم و با ارائه تسهیلات از روستائیان حمایت می کنیم.

قائم مقام صداوسیمای استان گلستان هم در این جلسه اظهار داشت: در برخی از روستاها مانند بخش مراوه تپه با مشکل آبرسانی روبه‌رو هستیم.

وی تصریح کرد: باید انتظارات رسانه‌ای در اجرای طرح و پروژه‌ها مشخص شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

عابدی، معاون برنامه و بودجه استانداری گلستان هم در این جلسه گفت: به دنبال این باشیم که منابع اندک بخش‌های روستایی را با هم‌افزایی افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در سخنان مقام معظم رهبری نیز این مهم تاکید شده که نقش مردم در توسعه دیده شود و باید بتوانیم مردم را در اجرای پروژه‌ها مشارکت دهیم.

معاون سازمان برنامه و بودجه گلستان تاکید کرد: امید داریم با توجه به منابعی که در استان گلستان داریم بتوانیم بخشی از انتظارات مردم را برای اجرای پروژه‌های زیرساختی فراهم کنیم.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار