آیت الله نورمفیدی : گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد

آیت الله نورمفیدی گفت:گلستان به استانداری شجاع و اجرایی نیاز دارد وشخص خاصی را برای استانداری مد نظر ندارم.

انتخاب استاندار را به دولت واگذار کردم

به گزارش گلستان 24 ؛ نماینده، ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در جمع گلستانی‌های مقیم تهران درباره مسائل مطرح شده پیرامون انتخاب استاندار گلستان گفت: اخیرا در فضا‌های مجازی مطالبی را به من نسبت داده اند مبنی بر این که نظر فلانی این است که استاندار بومی نباشد، این مطالب دروغ محض است و من معیار‌هایی که به عنوان استاندار در نظر داریم را به دولت گفتم و اعلام کردم انتظار دارم استانداری با چنین معیار‌هایی انتخاب شود.

وی با بیان این که استان ما جای کار بسیاری بخصوص در بخش زیربنایی که باعث تحول استان شود، دارد، گفت: استان ما جاذبه‌هایی برای حضور سرمایه گذاران ندارد. ۱۵ سال است که تاکید دارم جاذبه‌ای برای استان درست شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: ۱۳ سال است که روی جزیره آشوراده تاکید دارم و معتقدم می‌تواند باعث تحول استان شود، ولی با گذشت این سال‌ها اتفاقی برای آن رخ نداده است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: دیوار دفاعی گرگان که به نظر من خیلی مهم است، اگر احیاء شود می‌تواند جاذبه بین المللی درست کند، زیرا می‌گویند بعد از دیوار چین بزرگترین دیوار دفاعی جهان است.

وی با تاکید بر این که این مسائل باعث کشش سرمایه گذار به استان می‌شود، تصریح کرد: من همیشه دنبال این بودم که استانداری توانمند، اجرایی و شجاع داشته باشیم. استانداری که ملاحظه کار نباشد و جلو برود.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که روی شخص خاصی حرفی نزده ام و فقط معیار اعلام کرده ام، گفت: من نمی‌خواهم در اختلافات استان وارد شوم، انتخاب را به دولت واگذار کرده ایم و برای آن معیار مشخص کرده ایم حال می‌خواهد بومی باشد یا غیر بومی.

 
انتهای پیام / ا
 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار