امام جمعه بندرترکمن:

امام جمعه بندرترکمن گفت: شهیدان رجایی و باهنر به فکر بستگان، حزب، گروه و منافع خود نبودند، شایسته‎سالاری سرلوحه کار آنها بود و به فکر منافع مردم بودند.

دغدغه شهیدان رجایی و باهنر شایسته‎سالاری و حفظ بیت‎المال بود/ وزرای دولت دوازدهم به‎فکر اقتصاد، فرهنگ و حل مشکلات مردم باشند

به گزارش گلستان24؛ حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبه‎های عبادی‎سیاسی نماز جمعه بندرترکمن، با اشاره به تکمیل کابینه دولت دوازدهم، اظهار کرد: با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمام وزرای پیشنهادی به جز یک نفر به دولت دوازدهم راه یافتند که امید است بتوانند به ملت خدمت کنند و به فکر اقتصاد، فرهنگ و محافظت از بیت‎المال و حل مشکلات مردم باشند.

وی با قدردانی از اقدام «مسعود کرباسیان» وزیر اقتصاد دولت دوازدهم، افزود: وزیر اقتصاد پس از رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی ابلاغ کردند هر گونه بنر، دسته‎گل، آگهی و ... برای تبریک به ایشان ممنوع است که این اقدام جای قدردانی دارد و امیدواریم بتوانند از این پس نیز به دفاع از ارزش‎ها و بیت‎المال بیش از پیش عمل کنند.

امام جمعه بندرترکمن با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و ضمن تبریک هفته دولت، بیان کرد: هفته دولت هفته یاد و نام دولتمردانی است که به مردم خدمت می‎کنند.

*امروز باید شهیدان رجایی و باهنر الگوی دولتمردان باشند

منصوری ادامه داد: هفته دولت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر؛ دو یار بسیجی، مخلص و دیرین ملت، اسوه خدمت‎گزاری و تواضع است که تمام همت آنها در راستای برطرف کردن مشکلات مردم و پیشرفت کشور بود.

وی با تأکید بر اینکه امروز شهیدان رجایی و باهنر باید الگوی همه دولتمردان باشند، ابراز کرد: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه مسؤولیت خدماتی ارائه کردند که جاودانه شدند، شهید رجایی طرح‎های زیبایی همچون خدمت به فقرا و از کار افتادگان ارائه کرد که تأسی‎گرفته از طرح‎های امام علی (ع) بود در واقع این شهید بزرگوار، به‎عنوان شاگرد مکتب امیرالمؤمنین (ع) راه آن حضرت را ادامه دادند.

امام جمعه بندرترکمن یادآور شد: شهیدان رجایی و باهنر به فکر بستگان، حزب، گروه و منافع خود نبودند، شایسته‎سالاری سرلوحه کار آنها بود و به فکر منافع مردم بودند؛ انسان‎های بامعنویتی که دغدغه آنها حفظ بیت‎المال بود نه چپاول آن.

منصوری با اشاره به اهتمام شهیدان رجایی و باهنر به نماز اول وقت، مطرح کرد: ای کاش همه مسؤولان اینقدر معتقد بودند، شهید رجایی می‎گفتند به کار بگویید وقت نماز است و یا شهید باهنر در یکی از سخنرانی‎ها وقتی صدای اذان را شنیدند سخنرانی را به بعد از نماز موکول کردند، در واقع همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این دو شهید بزرگوار مظهر علم و عمل بودند.

وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار مسؤولان و فعالان فرهنگی، اظهار کرد: معظم‎له در این دیدار فرمودند مسؤولان فرهنگی باید روحیه و جریان انقلابی را در محیط‎های مختلف تقویت و پشتیبانی کنند، امروز بسیاری از جوانان با انگیزه و ایمان باورنکردنی به‎دنبال آن هستند که از زندگی و خانواده و راحتی خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‎ها با دشمن مبارزه کنند که باید قدر این رویش‎های جدید و ارزشمند را دانست.

امام جمعه بندرترکمن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید حججی در دنیایی که روزنه‎های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.

* شهردار سابق بندرترکمن در مدت مسؤولیت خود شهر را متحول کرد

منصوری با اشاره به انتخاب شهردار جدید بندرترکمن، از زحمات «پوریا میرزازنجایی» شهردار سابق بندرترکمن قدردانی و خاطرنشان کرد: شهردار سابق بندرترکمن طی یک سال و چند ماه شهر را متحول کردند و زحمات بسیاری برای بندرترکمن کشیدند.

وی تغییر مبلمان شهری، تغییر فضای فرهنگی شهر، نهضت آسفالت، واگذاری زمین برای تدفین شهدای گمنام و ساماندهی مزار شهدای گمنام، توجه به امور فرهنگی و مناسبت‎ها، بهبود فضای سبز را از جمله خدمات و اقدامات شهردار سابق بندرترکمن برشمرد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار