معلمان در ارتقای کیفی دانش‌آموزان در امر تعلیم و تربیت کمک ‌کنند

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: براساس نیازسنجی و نگاه ویژه به آموزش و پرورش, در سال جاری اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس را از محل اعتبارات تملک و دارایی ,۴.۵ برابر افزایش داده و به حدود ۱۵ میلیارد تومان رساندیم.

افزایش اعتبارات آموزش و پرورش گنبدکاووس

به گزارش گلستان 24؛ عبدالقدیر کریمی, صبح امروز در مراسم متمرکز زنگ مهر در هنرستان حرفه‌ای فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام محرم با آغاز سال تحصیلی جدید, باید از این فرصت استفاده کرد و فرهنگ عاشورایی را در دل مدارس و خانواده بزرگ آموزش و پرورش بیشتر نهادینه و تبیین کرد.

وی افزود: مسیر توسعه و پیشرفت کشور از مسیر آموزش و پرورش و دانشگاه عبور می کند و ما باید از همه ظرفیت‌ها برای ارتقاء وضعیت آموزش و پرورش گام برداریم.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: تلاش داریم در جهت رشد و ارتقاء و تعالی وضعیت آموزش و پرورش شهرستان آنچه در توان داریم کمک کنیم و بیشترین ظرفیت را در این مسیر به کار گیریم.

کریمی یادآور شد: براساس نیازسنجی و نگاه ویژه به آموزش و پرورش, در سال جاری اعتبارات آموزش و پرورش را از محل اعتبارات تملک و دارایی ,4.5 برابر افزایش داده و به حدود 15 میلیارد تومان رساندیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در جهت مساعدت بیشتر به آموزش و پرورش بهره خواهیم برد.

فرج الله رزاقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس, قهرمانان کشور مانند حضرت ابوالفضل(ع)  و امام حسین( ع) در برابر ظلم و ستیز جنگیدند تا امروز شما دانش‌آموزان در آرامش کامل به کسب علم و دانش بپردازید.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس افزود: الگوی شما در زندگی باید افرادی مانند شهید فهمیده باشد که گرچه این فرد را ندیدید اما از خودگذشتگی و ایثار این نوجوان 13 ساله در تاریخ کشور به ثبت رسیده است.

رزاقی تاکید کرد: ما باید خود را به تاریخ 8 سال دفاع مقدس نزدیک کنیم و اگر فرزندانمان تاریخ را مطالعه کنند, مانند بزرگسالان می‌اندیشند و تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار