رئیس پلیس راهور گلستان:

رئیس پلیس راهور استان گلستان از سازماندهی شدن بیش از یک‌هزار و 400 خودروی سرویس مدارس در سطح استان گلستان خبر داد.

موتورسیکلت‌سواران ضابطه‌مند و قانونمند رانندگی نمی‌کنند

به گزارش گلستان24؛ایوب شرافتی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بیش از یک‌هزار و 400 خودروی سرویس مدارس در سطح استان گلستان سازماندهی شدند.

وی در خصوص مجوز سرویس مدارس در سطح استان گلستان تصریح کرد: بیش از یک‌هزار و 400 سرویس مدارس از 43 شرکت در استان گلستان مجوز ویژه برای سرویس مدارس گرفتند.

*پوشش ترافیکی از 25 شهریور لغایت 10 مهرماه جاری در گلستان اجرایی می‌شود

رئیس پلیس راهور استان گلستان با تاکید بر اینکه راننده خودرو باید صلاحیت لازم برای رانندگی را داشته باشد، ابراز کرد: خودروهایی که تحت پوشش این شرکت‌ها هستند و در زمینه جابه‌جایی دانش آموزان فعالیت می‌کنند خودروی آنها باید در شرایط امن و ایمنی باشد و راننده خودرو از صلاحیت لازم برخوردار باشد و مدارک راننده معتبر باشد.

شرافتی از اجرای طرح ویژه ترافیکی در گلستان خبر داد و بیان کرد: از 25 شهریورماه لغایت 10 مهرماهجاری طرح ویژه‌ای در راستای پوشش ترافیکی داشتیم و استقرار نیروهای ما در نقاطی که باید پوشش ترافیکی داشته باشد را انجام دادیم.

وی در خصوص حوادث ترافیکی افزود: خوشبختانه در سنوات گذشته حادثه ترافیکی نداشتیم و در سال جاری نیز شاهد هیچ‌گونه حادثه خاص ترافیکی در سطح استان گلستان نبودیم.

* بیش از یک‌هزار و 400 خودروی سرویس مدارس در سطح استان گلستان سازماندهی شدند

رئیس پلیس راهور استان گلستان خاطرنشان کرد: سرویس مدارس در جابه جایی دانش‌آموزان کمک می‌کند و بیش از یک‌هزار و 400 خودروی سرویس مدارس در سطح استان گلستان سازماندهی شدند.

شرافتی از افزایش میزان تصادفات عابران پیاده ابراز نگرانی کرد و افزود: متاسفانه در پنج ماهه نخست سال جاری میزان تصادفات عابران پیاده  از میزان تصادفات موتورسیکلت‌سواران پیشی گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه موتورسواران قانونمند رانندگی کنند، اذعان کرد: متاسفانه موتورسیکلت‌سواران ضابطه‌مند و قانونمند رانندگی نمی‌کنند و فضای مخاطره‌آمیزی را برای سایر کاربران ترافیکی ایجاد می‌کنند.

*47 درصد جانباختگان را عابران پیاده تشکیل دادند/ عابران پیاده باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند

رئیس پلیس راهور استان گلستان یادآور شد: در پنج ماهه نخست سال جاری حدود 47 درصد کشته‌شدگان ما در شهرها در حوزه عابران پیاده است و این رقم تصادفات گویای همه چیز است.

شرافتی با اشاره به اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فقط مختص رانندگان نیست، ابراز کرد: عابران پیاده باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و به آن عمل کنند زیرا برای عابران پیاده نیز قوانینی وضع شده است که مکلف به اجرای آن قوانین هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار