مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: شهید حججی نمونه ای از یاران صدیق امام حسین (علیه السلام) است که همیشه در مراسم عزاداری همه امورات را بر عهده می گرفت و محبت امام حسین (علیه السلام) در دل او به خوبی جایی گرفته بود.

شهید حججی یار صدیق امام حسین(ع) است

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر 30، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گفت: مجلس امام حسین (علیه السلام) شبیه باغ بوستان است، هر کس وارد این باغ شد به استعداد خودش از آن می تواند بهره ببرد، و همه می خواهند از این مجلس بهره ببرد و کسی که نتواند استفاده کند، سعادت نداشته است.

 

وی افزود: مراسمی که برای امام حسین برگزار می شود خود صاحب عزا در مراسم حضور دارند، جایگاه امام حسین (علیه السلام) آنقدر بالاست که توصیه های زیادی شده است. برای شرکت در این مراسم و هر کس با نیتی و با آنچه در دست دارد شرکت می کنند.

 

حجت الاسلام سهرابی با بیان اینکه دوستی با اهل بیت و امام حسین (علیه السلام) آثار بسیاری دارد، تصریح کرد: اول همرنگی با امامان و بصیرت عاشورایی داشته باشیم مکلف به انجام سیره امام حسین در تمام زمینه باشیم و با برگزاری عزاداری، مودت و وفاداری خودمون به آنها به اثبات می رسانیم و قطعا امام حسین (علیه السلام) نیز اعمال مارا می بیند و ثواب آن را برای ما محفوظ است.

 

وی، امام حسین (علیه السلام) را ناجی تمامی مسلمانان دانست و گفت: امام حسین در روز عاشورا همه وجودش و اهل بیتش  را فدا کردو این عشق به خدا و برای پایداری اسلام بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اظهارداشت: ارزشمندی امام حسین در نزد خدا بسیار بالاست و حضرت اباعبدالله انتظاری که از ما دارند، داشتن معرفت نسبت به امامان و امام حسین (علیه السلام)، بصیرت نسبت نهضت عاشورا و شناخت قیام ارزشمند امام حسین و تشخیص، سعادت و جهل، الگو قرار دادن گفته ها و کلام امامان و امام حسین (علیه السلام) است و اگر امروز بخواهیم مسیر خوب را درک کنیم و سربلند باشیم باید مسیر و ولایتمداری امامان را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: کسانی که ادعای سردمداری و استکباری می زنند روزی نزول می کنند و محو می شوند اما امام حسین (علیه السلام) با یاران اندکش برای همیشه در دل همگان زنده است.

 

حجت الاسلام سهرابی افزود: شهید حججی نمونه ای از یاران صدیق امام حسین (علیه السلام) است که همیشه در مراسم عزاداری همه امورات را بر عهده می گرفت و پایبندی و خلوص او کاملا حسینی هست و محبت امام حسین (علیه السلام) در دل او به خوبی جایی گرفته بودو این است پیروزی ما در برابر دشمنان که امروز هیچ کس نمی تواند بر ما غلبه کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار