مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان :

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مردم ایران در مقابل یاوه گویی ها مقاوم هستند و در مقابل هر گفته ای سر تعظیم فرود نمی آورند و همچون رهبر خود امام حسین(علیه السلام) مقاوم در مقابل ظلم ایستاده اند.

برگزاری برنامه های «احلی من العسل» و «رهروان زینبی»

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام والمسلمین سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، عصر روز گذشته(1 مهر) در حاشیه برگزاری مراسم لبیک یا حسین در جمع خبرنگاران استان گفت: دومین روز ماه محرم همزمان شده با ورود امام حسین(علیه السلام) در سرزمین کربلا که ما هم به همین مناسبت مراسم «لبیک یا حسین» را در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

وی ابا اشاره به اینکه زمانی که امام حسین (علیه السلام) به سرزمین کربلا رسیدند از هیچ کس استمداد نطلبید تا دشمنان سو استفاده نکند اما در روز عاشورا استمداد طلبید تا دشمنان نگویند که حسین از ما یاری نخواسته است، افزود: امروز مردم جامعه اجتماع های عظیمی در امامزادگان به راه انداختند تا همراهی خود را با امام حسین(علیه السلام) اعلام کنند.

 

حجت الاسلام سهرابی اظهارداشت: با توجه به اتفاقی که اکنون در جهان در حال وقوع است «لبیک یا خامنه ای» همان «لبیک یا حسین است» چرا که امروز ما در کشور اسلامی معتقد به ولایت هستیم و هر زمانی امام زمان خود را دارد که در آن روزگار امام حسین(علیه السلام) به عنوان امام زمان بود.

 

وی تصریح کرد: اگر امروز امام زمان ما حاضر نیستند نائب امام در بین افراد جامعه هستند اکنون رهبر انقلاب به عنوان نائب الامام هستند که می طلبد نسبت به این موضوع توجه لازم صورت گیرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا را بی پایه و بی اساس دانست و گفت: آمریکایی ها با پیشنهادهایی که در راستای برجام داده بودند منکر همه وعده های خود شدند و اکنون یک مشت حرف های بی پایه و اساس را سردادند.

 

وی افزود: همان گونه که امام خمینی(رحمه الله علیه) در اوایل انقلاب فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و مردم ایران در مقابل این یاوه گویی ها مقاوم و در مقابل هر گفته ای سر تعظیم فرود نمی آورند و همچون رهبر خود امام حسین مقاوم در مقابل ظلم ایستاده اند.

 

حجت الاسلام سهرابی خاطرنشان کرد: برنامه هایی همچون «احلی من العسل» و «رهروان زینبی» از برنامه های مهم این اداره کل است طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار