کاندیدای سمت شهردار گرگان:

کاندیدای سمت شهردار گرگان گفت: همراهی با بسکتبال شهر گرگان به عنوان ورزش ورزش اول شهر و توجه به ورزش بانوان از برنامه‌های مهم اینجانب در مدیریت شهری است.

نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گرگان

به گزارش گلستان24؛مهدی مهاجر‌تبریزی صبح امروز در جلسه ارائه برنامه داوطلبان تصدی شهرداری گرگان، اظهار کرد: نیروی انسانی مهمترین رکن شهرداری است.

وی ادامه داد: واگذاری خدمات عمومی به بخش خصوصی، حرکت به سمت کاهش تصدی‌گری شهرداری، کاهش هزینه‌های جاری سازمان و سصرفه‌جوی، تحقق بودجه پیش‎بینی شده در ابتدای سال آینده، حرکت به سمت ایجاد و دستیابی به منابع درآمدی پایدار از جمله برنامه‌های من است.

کاندیدای سمت شهردار گرگان خاطرنشان کرد: با ایجاد تسهیلات برای ورود سرمایه‌گذاران، معرفی بهتر شهر گرگان به عنوان شهر توریستی با توجه ویژه به بافت قدیمی گرگان می‌توان این اتفاق را رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه عوارض حداقلی و سالانه از جمله موارد مد نظر اینجانب است گفت: در حوزه خدمات شهری، نظارت مستمر و دقیق به پیمانکاران و کاهش هزینه‌ها، واگذاری پلیس ساختمان و سد معبر به بخش خصوصی با الگو گرفتن از دیگر شهرها با تجربه موفق از دیگر برنامه‌های اینجانب در حوزه مدیریت شهری است.

کاندیدای سمت شهردار گرگان گفت: تجهیز و مکانیزه کردن ادوات جمع‌آوری زباله، آموزش در رفتار همکاران مختلف شهرداری متناسب با شان شهروندان، ایجاد ساختار منظم و مناسب در مدیریت بحران برای مدیریت حوادث غیرمترقبه، آموزش شهروندان و اجرای دقیق طرح تفکیک زباله از مبداء از دیگر برنامه‌های اینجانب در حوزه مدیریت شهری است.

مهاجر‌تبریزی تاکید کرد: به دلیل عدم تفکیک، قابلیت بازیافت زباله‌ها وجود نداشته و باعث شده افرادی غیر اقدام به جمع‌آوری و تفیک زباله کنند که امنیت غذایی و بهداشتی شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

 

وی ادامه داد: وضعیت اتوبوسرانی شهر گرگان به هیچ عنوان خوب نیست و نیاز است تا نوسازی ناوگان اتوبوسرانی با سرعت و قدرت بیشتری شکل گیرد.

کاندیدای سمت شهردار گرگان تصریح کرد: در حوزه معاونت شهرسازی، نظارت بر اجرای طرح مصوب و پیگیری تصویب طرح تفصیلی شهر گرگان یکی از موضوعات مهم و ضروری است که باید در آینده پیگیری شود.

مهاجرتبریزی گفت: یکی از پتانسیل‌های خوب گرگان، بافت تاریخی شهر گرگان است که متاسفانه در سال‌های گذشته بافت گرگان مظلوم واقع شده است و با احیاء شهر گرگان می‌تواند توسعه گرگان را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: همراهی با بسکتبال شهر گرگان به عنوان ورزش ورزش اول شهر و توجه به ورزش بانوان، ایجاد روحیه سرزندگی و نشاط بین شهروندان با ارائه برنامه‌های متنوع با مشارکت انجمن‌های مردم نهاد یکی از برنامه‌های مهم اینجانب در مدیریت شهری است.

کاندیدای سمت شهردار گرگان تصریح کرد: بسکتبال گرگان یکی از جاذبه‌های شهر گرگان است و می‌توانیم مردم استان را برای بسکتبال گرگان وارد شهر کنیم.

مهاجر تبریزی گفت: در موضوع گردشگری نیاز به اماکن توریستی در گرگان داریم که به صورت ویژه باشد و اینکه ما امروز تله‌کابین داشته باشیم نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد زیرا شهرهای بسیاری در کشور دارای تلکابین هستند و اگر تلکابین می‌خواهیم ایجاد کنیم باید کنار تله‌کابین موضوع دیگری را به عنوان مکمل در شهر داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، مهدی مهاجر تبریزی متولد سال 1350 در گرگان و دارای کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش زلزله است.

وی در گذشته مسئولیت‌های جانشین معاونت شهرسازی، مسئول شهرسازی منطقه یک و عضو هیات مدیره تاکسیرانی گرگان را در کارنامه خود دارد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار