شهردار بندر ترکمن خبر داد

شهردار بندر ترکمن گفت: از اواسط سال 1395 تا کنون ترمیم روکش آسفالت در 75 هزار مترمربع از معابر بندرترکمن انجام شده است.

روکش آسفالت در 75 هزار متر مربع از معابر بندرترکمن

به گزارش گلستان 24 ، پوریا میرزا زنجانی در خصوص اقدامات شهرداری بندرترکمن برای اسکان مسافران در فصل تابستان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم شهرداری زیباسازی شهر است که اکنون در بحث فضای سبز در بندرترکمن به نقطه مطلوبی دست یافته‎ایم.

وی تصریح کرد: اصلاح روشنایی پارک‎ها، اصلاح تابلوهای راهنمایی رانندگی، ترمیم روکش آسفالت از جمله اقداماتی است که در بحث زیباسازی شهر انجام شده است.

شهردار بندرترکمن با اشاره به افزایش شیفت‎های خدمات شهری افزود: ستاد ساماندهی ساحل بندرترکمن در فرمانداری این شهر تشکیل شد که بحث ساماندهی محل شنا، جانمایی محل شنای آقایان و بانوان، تأمین روشنایی محل شنا، بهسازی سرویس بهداشتی، وضوخانه و نمازخانه، جانمایی اورژانس از جمله اقدامات انجام شده برای استقبال از مسافران در فصل تابستان محسوب می‎شود.

میرزازنجانی ادامه داد: یکی از مشکلات اسکله بندرترکمن تعداد کم سرویس‎های بهداشتی در این محل است که در سال جدید 6 چشمه سرویس بهداشتی در اسکله احداث شد و در حال حاضر این مکان دارای 18 چشمه سرویس بهداشتی است.

وی بیان کرد: ساحل خارج از محدوده شهر است و رسیدگی به این مکان جزو وظایف شهرداری محسوب نمی‎شود اما با این وجود شهرداری بندرترکمن تمام تلاش خود را برای استقبال از مسافران انجام خواهد داد.

وی گفت: سال گذشته با اقدامات انجام شده از سوی شورای ترافیک و شهرداری بندرترکمن شاهد کاهش 30 درصدی حوادث ترافیکی در این شهر بودیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار