رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تجلیل از چهره های ماندگار گرگان در برنامه ریزی های فرهنگی شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

چهره های ماندگار گرگان توسط مدیریت شهری تجلیل می شوند

به گزارش گلستان 24 ؛ فائزه عبداللهی در خصوص اهمیت جایگاه مشاهیر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر به عنوان یک نهاد سیاستگذار و ناظر در مدیریت شهری محسوب می شود که کلیات برنامه ریزی های شهری در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... را مورد بررسی و تصویب قرار می دهد.

وی ادامه داد: قطعاً شورای شهر به عنوان یک نهاد مردمی همواره حامی برنامه های پیشنهادی در حمایت از مشاهیر گرگان است زیرا علما و فضلا گنجینه های اصلی یک شهر هستند.

فائزه عبداللهی

عبداللهی در جواب سوال این که آیا چهره های ماندگار در برنامه های دوره جدید شورا جایگاهی دارند یا نه؟ توضیح داد: این موضوع قطعاً در برنامه ریزی های فرهنگی شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی مورد توجه قرار خواهد گرفت و شورای شهر نیز حمایت های لازم از این موضوع را خواهد داشت.

وی ادامه داد: همه کمیسیون ها از نظرات کارشناسانه مشاوران در حوزه های مرتبط با خود بهره می گیرند و قطعا کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان نیز طبق سنوات گذشته این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار