سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: عدم حضور چهار عضو شورا سبب از رسمیت انداختن نهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر شد.

صحن علنی شورای شهر گرگان با غیبت اعضا تعطیل شد

به گزارش گلستان 24 ، حسین ربیعی شامگاه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: عدم حضور چهار عضو شورا نهمین جلسه رسمی و علنی را از رسمیت انداخت، این جلسه رای گیری در خصوص داوطلبان تصدی شهرداری گرگان را در دستور کار خود داشت.

وی افزود: انتخاب شهردار توانمند در گرو همدلی همه اعضای شورا است و انتظار می رود این موضوع با همکاری اعضای محترم شورا روند قانونی خود را طی کند.

ربیعی با اشاره به اینکه بر اساس فراخوان عمومی شورای اسلامی شهر گرگان در انتخاب شهردار،۵۱ نفر از سراسر کشور داوطلب این موضوع شدند، افزود: پس از بررسی سوابق و تجربیات و تخصص داوطلبان مقرر شد در مرحله اول از این تعداد ۱۷ نفر از افرادی که دارای صلاحیت بیشتری می باشند، در نهمین جلسه رسمی و علنی شورا رای گیری شود.

وی ادامه داد: بر اساس توافق انجام شده اعضای شورای شهر در بررسی این موضوع طی جلسات گذشته شورا مقرر شد انتخاب برتر از بین گزینه های پیش رو پس از انتخاب ۱۷ نفر بر اساس رای اعضای شورا، رای گیری نهایی برای انتخاب شهردار در هفته جاری انجام شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: متاسفانه به دلیل عدم حضور چهار عضو شورا در این جلسه و رسمیت نیافتن آن، رای گیری برای برگزاری جلسات فوق العاده در راستای انتخاب شهردار نیز انجام نشد و این موضوع به تعویق افتاد.

ربیعی در پایان اعضای شورای شهر گرگان را به همدلی و وفاق نظر در این موضوع مهم و سرنوشت ساز شهری دعوت کرد و از اعضای شورا خواست با ارایه نظرات و پیشنهادت خود در این موضوع مهم همراهی داشته باشند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار