معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در حال حاضر خوابگاه های استان با وضعیت استاندارد فاصله دارند و از ابتدا برای این موضوع ساخته نشده اند.

خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان با وضعیت استاندارد فاصله دارد

به گزارش گلستان 24 ، علیرضا احمدی، عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی گلستان دارای دو هزار و ۷۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف در ۶ رشته بیهوشی، اطفال، داخلی، جراحی و پی اچ دی است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال ۹۳ به لحاظ مشارکت دانشجویان در حوزه فرهنگی رتبه پنجم، در سال ۹۴ رتبه چهارم و در سال ۹۵ رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: با تلاش های انجام شده امسال توانستیم در جشنواره فرهنگی رتبه یازدهم کشوری را کسب کنیم.

وی از وضعیت فرهنگی دانشگاه استان در سال جاری احساس رضایت کرد و افزود: طی چند سال اخیر بیشترین رشد در حوزه قرآن و عترت داشتیم که در این بخش از رتبه ۳۰ به رتبه هفتم کشوری دست یافتیم.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی گلستان دارای ۵ خوابگاه فعال است که ۳ خوابگاه در اختیار خواهران و دو خوابگاه در اختیار برادران است، تصریح کرد: از این تعداد خوابگاه یک مورد وقفی است، ظرفیت این خوابگاه ۲۵ نفر است اما ۵۰ نفر در آن مستقر هستند که حتی در برخی مواقع به ۶۰ نفر هم خواهد رسید.

بهسازی عمرانی خوابگاه ها تا دوسال آینده به پایان خواهد رسید

وی با بیان اینکه خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی گلستان با وضعیت استاندارد فاصله دارند، گفت: اکنون مکان های که برای خوابگاه در حال استفاده هستند از ابتدا برای این موضوع ساخته نشده اند و این باعث شده تا از استانداردها فاصله داشته باشند و تنها خوابگاه علم الهدی در زمان ساخت خود از استاندارد برخوردا بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: سالانه جهت بهسازی خوابگاه های استان بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری تمامی تخت ها و موکت های خوابگاه بهسازی می شود، افزود: برای تعویض موکت ها ما نیازمند به ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هستیم.

احمدی تصریح کرد: اگر روند کارها به همین گونه پیش رود ظرف دو سال آینده بهسازی عمرانی خوابگاه ها به پایان خواهد رسید.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار