فرماندار علی آبادکتول:

فرماندار علی آبادکتول گفت: مشکلات اقتصادی و عمرانی درشهرستان وجود دارد و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که ازتاکیدات رهبر معظم انقلاب است سرلوحه برنامه های توسعه قرار می گیرد

اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه های توسعه علی آبادکتول قرار می گیرد

به گزارش گلستان 24 ، حسن هدایتی عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار علی آبادکتول اظهار کرد: هم اکنون گرفتاری ها و مشکلاتی برای مردم شهرستان در عرصه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به ویژه تولید و اشتغال و رفع بیکاری وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به اینکه پارامترهایی خاص و ویژه ای در این منطقه در حوزه صنایع وابسته به کشاورزی و گردشگری وجود دارد، افزود: با عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به عنوان یک هماهنگ کننده مقتدر و توانمند با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست عمومی دولت تدبیر و امید و پشتیبانی استاندار و نماینده و مدیران کل دستگاه های اجرایی بتوانیم بخش یاز این مشکلات را حل کنیم.

 فرماندار علی آبادکتول ادامه داد: باید برای رفع معضل بیکاری، تولید و اشتغال و همچنین رسیدن به جامعه مترقی و دارای نظم و امنیت تلاش و برنامه ریزی کنیم لذا دست دوستی و مودت و تعامل خودم را به سمت همه گروه ها، اقوام، جناح ها و دلسوزان منطقه دراز می کنم تا منشا خیری برای پیشرفت و تعالی شهرستان باشیم.

وی متذکر شد: آن چه را که در این سمت بیش از هر چیزی مورد توجه و اهتمام ویژه تر قرار خواهم داد تاکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.

هدایتی با بیان اینکه سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در تولید و اشتغال شعار نیست بلکه یک اعتقاد قلبی است، اضافه کرد: اعتقاد دارم تکیه به فرهنگ خودکفایی،خود اتکایی و کار جهادی می تواند در کلید رستگاری و رهگشای موفقیت در همه زمینه ها باشد.

وی از وزارت کشور به عنوان نماد و کارگزار سیاست های نظام نام برد و تصریح کرد: این نهاد نقش مهمی توسعه پایداردر زمینه عمرانی، اجتماعی و اقتصادی و ... و همچنین بنیان های نظام جمهوری اسلامی دارد.

هدایتی تصریح کرد: همچنین در این پست به جهت تامین امنیت  و تقویت احساس امنیت و آرامش با هماهنگی کامل و برنامه ریزی دقیق تلاش خواهم کرد.

وی از اجرایی شدن طرح های عمرانی و اقتصادی و حسن اجرای پروژه ها و همچنین سیاست های دولت تدبیر و امید به عنوان اولویت های کاری خود نام برد و خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای یکپارچه سازی برای رسیدن به وفاق و همدلی به کار خواهم گرفت.

وی متذکر شد:  وفاق اجتماعی و سیاسی، پذیرفتن رقابت مند بودن در فعالیت های سیاسی و اجتماعی است نه حذف کردن.

فرماندار علی آباد تاکید کرد: اگر پذیرفتن قانونمند بودن در رقابت های سیاسی واجتماعی مورد توجه قرار نگیرد منجر به   خشونت، ناامنی و بی عدالتی می شود و با احترام اعلام می کنم که این مهم از هیچ گروه و یا فردی قابل پذیرش نیست.

وی همچنین گفت: از همه فرصت ها و گروه های سیاسی و اجتماعی برای توسعه شهرستان استفاده خواهم کرد چرا که دولت شعارش اخلاق محوری و فراجناحی و گوش به فرمان بودن ندای رهبری است.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار