حجت الاسلام حسن گنجی در مصاحبه با گلستان24؛

رئیس جمهور آینده بایدسرباز وفادار و صادق عرصه اقتصاد مقاومتی باشد. باید تولید و اشتغال را در برنامه اصلی خود بگنجاند و کشور را به جایی برساند که مشکلات و دغدغه های اقتصادی کشور بر طرف شود.

رئیس جمهور آینده کشور باید سرباز وفادار و صادق عرصه اقتصاد مقاومتی باشد / مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت مدیران کشور نباید مانع از حضور ما در انتخابات شود

حجت الاسلام حسن گنجی، مسئول معاونت عقیدتی سیاسی نینوای گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با بیان این که انتخابات در کشور ما علاوه بر این که یک حق برای تمام واجدین شرایط است، یک تکلیف دینی ، اعتقادی و انقلابی است، گفت: ناملایمات، مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت برخی از مدیران، نباید دلیل بر عدم حضور ما در صحنه انتخابات شود. ایران و نظام اسلامی مال مردم ایران است.

وی عنوان کرد: حساسیت داخل کشور و منطقه و جهان اقتضا می کند که در انتخاب رئیس جمهور آینده دقت بیشتری داشته باشیم. مردم ما انقلابی و متدین و وفادار به  امام ره و آرمان های ایشان هستند. یقینا باید رئیس جمهور آینده در طراز نگاه قله بلندی باشد که مردم ایران در آن قرار دارند. لذا به دور از شعارها و حرف های زیبا و فضای رسانه ای و فضای مجازی برای نشان دادن نامزد برتر جناح ها و احزاب ، مردم توانمند ایران، با معیار های انقلابی اسلامی و ارزشی به این انتخابات نگاه می کنند.

 

حسن گنجی

 

حجت الاسلام گنجی، در بیان معیار های رئیس جمهور آینده کشور گفت: رئیس جمهور آینده ما باید شاخصه ولایتمداری در حد اعلا داشته باشد. باید در زمینه انقلابی بودن و انقلابی گری و روحیه انقلابی، برتر از دیگر نامزد ها داشته باشد. باید در زمینه استکبار ستیزی در عرصه میدان و انقلاب حضور جدی داشته باشد.

مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه نینوا ادامه داد: رئیس جمهور آینده بایدر در زمینه دفاع از دستاوردهای انقلابی ما و دفاع و صیانت از یادگارهایی که امام به عنوان میراث انقلاب اسلامی وفادار باشد. نسبت به دفاع از مردم فلسطین و یمن و جهان اسلامی دلسوزی ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: رئیس جمهور آینده باید به ویژه در موضوعی که دغدغه مقام معظم رهبری است و امسال هم آن را مطرح فرمودند، سرباز وفادار و صادق عرصه اقتصاد مقاومتی باشد. باید تولید و اشتغال را در برنامه اصلی خود بگنجاند و کشور را به جایی برساند که مشکلات و دغدغه های اقتصادی کشور بر طرف شود.

امام ره بارها معیار های انتخاب درست را مطرح فرمودند و در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بیان شد. مردمی بودن، مکتبی بودن، انقلابی بودن، ساده زیست بودن. انشاالله دقت کنیم در انتخابات آینده که بسیار مهم و حساس است، کسی را انتخاب کنیم که در زمینه اجرایی کشور را به سمت پیشرفت بیشتر و سعادتمندی پیش ببرد.

 

مصاحبه و متنظیم: فاطمه محمدرضایی

ارسال نظر

آخرین اخبار