مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان:

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته ملی کودک در استان گلستان اجرا می‌شود.

اهدای کتاب و اسباب‌بازی به کودکان مناطق محروم استان گلستان

به گزارش گلستان 24؛ عبدالرحیم سیفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه های هفته ملی کودک اظهار داشت: بیش از 100 برنامه در هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه با شعار "هر کودک نشانی خداست" در استان گلستان اجرا می‌شود.

وی افزود: همه برنامه‌ها با رویکرد عاشورایی در سطح استان گلستان و با همکاری و مشارکت ادارات و دستگاه‌های فرهنگی مرتبط با حوزه کودک اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان تصریح کرد: دیدار اعضای افتخارآفرین ملی و بین‌المللی با نماینده ولی فقیه در گلستان و افتتاح نمایشگاه دست ساخته‌های اعضاء و مربیان و دستاوردهای کانون پرورش فکری از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

سیفی گفت: افتتاح نهمین کتابخانه سیار روستایی در شهرستان‌های رامیان و آزادشهر، حرکت قطار کودکی با حضور هنرمندان، نویسندگان و شاعران، برپایی نشست‌های تخصصی ویژه خانواده‌ها با موضوعات مختلف و قرائت بیانیه هفته ملی کودک در مصلی‌های نمازجمعه استان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار کرد: اهدای کتاب و اسباب‌بازی به کودکان مناطق محروم استان گلستان و عضویت رایگان کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال در مراکز فرهنگی و هنری کانون در هفته ملی کودک از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان افزود:برگزاری یادواره هم‌نوا با کودکان کربلا همراه با خطبه‌خوانی و مداحی، بازدید کودکان از حوزه‌های مردم‌شناسی و اماکن تاریخی و فرهنگی و عیادت از کودکان بیکار و دیدار با کودکان کار و مراکز تحت پوشش بهزیستی از برنامه‌هایی است که توسط کانون پرورش فکری و دیگر دستگاه‌های عضو شورای برنامه‌ریزی هفته ملی کودک برگزار خواهد شد.

سیفی اظهار داشت: این برنامه‌ها در سطح 28 مرکز فرهنگی هنری ثابت و سیار روستایی، شهری و مهدهای کودک، مراکز پیش‌دبستانی و مدارس به اجرا درخواهد آورد.

/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار